Advertenties


Elektrische ramen

Gestart door Erik van der Velde, 13 maart 2005, 10:32:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Erik van der Velde

Aangezien ik het een en ander aan het aanpassen ben, werkt er tijdelijk alleen het raam aan de bestuurders kant. Sinds gisteren ben ik er achter gekomen dat dit raam continu spanning tot zijn beschikking heeft en dus ook zonder sleutel in het contact open gaat. Wat ik mij kan herrineren is dat normaal je sleutel op contact stand 2 moet staan voordat die dingen werken. Kan iemand dit even bevestigen.
En dan nog, wat is er nu fout. Zit er een verkeerde schakelaar op, die bv voor het andere raam moet zijn? ???


ruud

Een oplossing voor jouw probleem weet ik zo niet, maar volgens mij kun je de schakelaars niet verwisselen, de kabelconnector past niet.

Heb je trouwens een tip voor mij , mijn bestuurders raaam gaat steeds vanzelf open, zonder dat ik iets aanraak, schakelaar is OK, enige tips

Erik van der Velde

Ik kan iedere schakelaar er op zetten, dus het past wel. Ik zal van de week wel eens gaan testen met de andere schakelaars.

Trek die schakelaar er eens af bij jou, en kijk of die het dan nog doet. Zo ja, misschien een probleem met de bekabeling?

Erik van der Velde

Ik ben er achter. Is weer zo'n slim renault trucje.  ;D

Als je je motor uitzet en je houd je deuren gesloten blijft alles gewoon werken. Nadat er een deur is geopend werkt het niet meer.

Michel Cijs


Bob

Had je dat niet eerder kunnen zeggen dan Michel  ;) ;D nu is die jongen al een paar avonden aan het stoeien.. voor NIETS  :)

Erik van der Velde


Tony

read the f#ck#ng manual!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev