Advertenties


speakers in de megane 2004 sedan

Gestart door Killerbean, 4 juli 2010, 18:51:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Killerbean

Ik had al een topic aangemaakt , maar die is verdwenen, dus doe ik het even opnieuw  :)

Gister heb ik mijn megane sedan opgehaald bij de dealer. Een hele mooie auto, en hij rijd prima, echter is het geluid niet al te best.

Ik heb een dynamic comfort.

In de voorportieren zitten orginele speakers
In het dashboard zag ik geen tweeters, maar wel een kabeltje die vastzat aan een blokje.
In de achterportieren zitten geen speakers.

Mijn vraag is of er in de achterportieren al bekabeling ligt of niet, en hoe het zit met de tweeters in het dashboard.

Alvast bedankt.

matthew

Bekabeling ligt er al wel.

Je hebt pasklare pioneer speaker setjes voor Renault.
Staan tevens enkele te koop in het topiv aangeboden onderdelen.

Killerbean

Bedankt voor je bericht.

Dus in de achterportieren liggen de kabels al, en kan ik er zo speakers inhangen.

Nu vraag ik me  alleen nog af hoe het met de tweeters zit. die kabeltjes lijken namelijk vast te zitten.

Ik vond bij het aanbod wel een set, maar helaas is die onder voorbehoud verkocht.
Misschien zet ik de speakers die nu in de voorportieren zitten, achter, en zet ik er voor een nieuwe set in.


matthew

Bij de tweeters ligt het er ook al kun je zo los klikken.

Om de achterspeakers te monteren moet je wel je deurbekleding demonteren.

Killerbean

Ben er gister mee bezig geweest, heb de pasklare compo pioneer set gekocht.

Deze set heb ik voorin geklikt, en ik heb de orginele voorspeakers in de achterportieren gezet als aanvulling.

Werkt prima, klinkt prima. Net ietwat weinig bass, maar dan zou er weer een sub in moeten.

Met het geheel ongeveer een uurtje bezig geweest.

Bboekelo

Om welke type pioneer gaat het dan? artikel nr?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev