Advertenties


Klets maar raak deel 121

Gestart door matthew, 30 juni 2010, 00:05:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Rebecca Fontijn

wil wel koek maar alleen als daar koffie bij zit hoor  :P je zal maar alles in orde moeten maken voor je vakantie naar frankrijk  Y en gewoon weer bijna door je rug klappen.....

Rebecca Fontijn

hallo ...... is er nog leven hier of moet ik me alleen vermaken op et forum  >:D

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rick Santbergen

Van het weekend voor het eerst geprobeerd bij mijn vriendin te komen. (sinds mijn auto verder verlaagd is)
Conclusie is dat ik niet meer voor haar deur kan komen. De auto moet voortaan dus in het begin van de straat staan.

En wel als volgt:

8)7

Robin

Haha kun je niet wat verder achteruit de stoep op? Dit is toch niks zo..
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rick Santbergen

Ja waarschijnlijk wel, ben nog beetje aan aftasten wat allemaal nog gaat.

Dit is ook een éénrichtingstraat. Dus er zullen geen auto's vanuit de straat die je ziet, de straat waar mijn auto staat indraaien.

Robin

Ah ok, vanaf hier gezien zou de auto nog wel een eindje naar achteren kunnen ja :P

Hij is wel smerig laag :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rebecca Fontijn

endelijk weer iets te lezen

Rogier

hij is inderdaad vies laag, alleen zo zou ik niet willen rijden ;) ik kom hier dan bijna nergens meer.

Robin

Bij mij in de straat kun je het ook wel vergeten dan :P

Zal eens een foto maken van de drempel, de straat na de drempel mist gewoon brokken :P Zo vaak komen er mensen met de bumper op de grond daar.
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rick Santbergen

Citaat van: Rogier op 26 juli 2010, 09:29:50
hij is inderdaad vies laag, alleen zo zou ik niet willen rijden ;) ik kom hier dan bijna nergens meer.

Hoofdwegen kom je altijd, probleem krijg ik pas bij woonwijken inrijden.
Citaat van: Robin op 26 juli 2010, 09:31:21
Bij mij in de straat kun je het ook wel vergeten dan :P

Zal eens een foto maken van de drempel, de straat na de drempel mist gewoon brokken :P Zo vaak komen er mensen met de bumper op de grond daar.

Maak maar eens een foto. Hebben we weer iets te zien op forum. Liefst met de auto erbij dan ;)

Rogier

mijn auto komt niet normaal over de drempel bij robin voor de deur :P ik moet er schuin overheen.

en bij ons op de wegen in het dorp zitten van die opgehoogde beton blokken in de weg dus daar kom je ook lastig overheen

Rick Santbergen

Ik woon in een bijna drempelloos paradijs.
Alleen mijn vriendin niet echt. l-

Rick Santbergen



Dit filmpje, van Jochem toen hij nog zijn coupé had zal ik nooit vergeten.
Zwaar respect hoe hij de drempel neemt. _o_

Robin

Citaat van: Wrecked op 26 juli 2010, 09:46:03
Maak maar eens een foto. Hebben we weer iets te zien op forum. Liefst met de auto erbij dan ;)

Tjah, de drempel is voor mijn auto niet zo´n probleem :P Misschien met de Topsport bumpers wel, dan ligt hij een stukje lager :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev