Advertenties


Klets maar raak deel 121

Gestart door matthew, 30 juni 2010, 00:05:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Stefan

Citaat van: becs op 13 juli 2010, 10:15:21
thnx zal het nodig hebben het rijden is prima maar achteruit is een crime bah

Succes,

Achteruit rijden is tegengesteld sturen he...
Tot de aanhanger door het "knik-moment" is natuurlijk en dan moet je juist weer meesturen... Y ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Robin

Ja het is niet makkelijk inderdaad, ik heb geen E, maar rijdt wel eens met zo'n grote kar, ik doe het op gevoel en gaat meestal wel goed :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Denman

mzzls Dennis.

Rebecca Fontijn

ik ga er weinig woorden aan vuil maken GEZAKT ......3 uur super gerden en op het grote moment wist ik niks meer

Robin

Zonde Beccie, erg vervelend voor je >:(
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rebecca Fontijn

ach wel nee kom ik wel over heen ..... heb hier de keus gegeven of kleinere caravan of andere auto ik bedoel die ####ensloep is de schuldige  >:(

Robin

Wat voor auto is het dan? Ik heb met de Scenic van mijn ouders geen moeite met karren, gaat prima :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rebecca Fontijn

ja met de scenic van mn paps mag ik ook met caravan maar niet met een asso benz S klasse dus kleiner auto kopen maar dat wil meneer niet..
ik vraag ook niet of jij je megane weg wl doen zegt hij dan doodleuk  l- serieus zo he pffff

JanJ

Kun je het laadvermogen van de caravan niet aan laten passen (naar beneden) zodat je ook met een andere auto de caravan mag trekken?

Rebecca Fontijn


Rogier

ja hoor dat kan

men pakt een grote slijptol zoekt het midden op van de sleurhut zaagt er 2 stukken uit en last hem weer in elkaar zonder die middenstuk :P

Robin



Da's inderdaad een flinke auto :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Stefan

Wie zegt dat het dat type S-klasse is...... ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Robin

Geen idee, ik tikte S klasse in op google en deze stond er :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rebecca Fontijn

#119
klopt robin alleen is dat het nieuwste model die bij ons staat is ouder voor het model van jou foto komen wij net 2 euro tekort  :P hahaha

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev