Advertenties


Klets maar raak deel 121

Gestart door matthew, 30 juni 2010, 00:05:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Rogier

sorry becs, ik was daar met de hele familie daar eten ;)

en mijn coupé mogen ze meteen hebben als ze zeggen wil je hem ruilen :D
ik vindt hem er super gaaf uitzien

Rebecca Fontijn

oja nee hele familie had niet gepast in mn caravan rogier wel gezellig he in edam ....

ehh volgens mij had ik eerder gezegd dat ik de auto wilde hebben dus helaas rogier blijf jij maar in je coupe rijden

Rogier

:D

vanmiddag heeft me broertje me remklauwen weer gefixt alleen nu blijft er 1 probleem over en dat is dat me remklauw nog niet remt :huh:
morgen even langs een garage om hem te onluchten.
wat was er nou gebeurt, de 2 bouten die de remklauwen bij elkaar houden zijn eruit gevallen  l-

ik zag ook dat me handrem lampje blijft branden ondanks dat de auto niet op de handrem staat iemand hier een verklaring voor ?

matthew

Ja te weinig remvloeistof erin.


En als klauw niet remt hoe rijdt je dan naar de garage?Want echt rijden lijkt me niet veilig.

En de bouten vallen er niet zomaar uit ,dan heeft het of niet vast gezeten of er is nog iets stuk.

Rebecca Fontijn

zo becss heeft volgende vrijdag een date bij carglass voor een geheel nieuw voorraam kan niet met een barst in nieuw bergen verschijnen he
en moet ook wel bekenen dat ik niet echt op mn gemak rij met die scheur er in  ;(

Rick Santbergen

De gele biatch heeft een scheur.
Net een echte vrouw  :D

Stefan

nounounou....... 8)7
Jij weet wel hoe je charmant moet doen tegen vrouwen zie ik al...... l-
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rebecca Fontijn

inderdaad hoe charmant  ;( heb natuurlijk weer het verkeerde woord gebruikt moet gewoon uitkijken met wat ik zeggen tussen al die kerels  :-*

Stefan

ja, dat dan zowieso weer wel natuurlijk Y Y ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

JanJ

Citaat van: becs op  7 juli 2010, 14:08:01
inderdaad hoe charmant  ;( heb natuurlijk weer het verkeerde woord gebruikt moet gewoon uitkijken met wat ik zeggen tussen al die kerels  :-*

Kom dan ook maar niet aan met dat je een sterretje in je voorruit hebt zitten.............. l-

Rick Santbergen

Citaat van: JanJ op  7 juli 2010, 16:49:32
Kom dan ook maar niet aan met dat je een sterretje in je voorruit hebt zitten.............. l-

Die kunnen ze bij Carglas altijd nog vullen met HPX2®-hars ;)

Rebecca Fontijn

het is een streep naar beneden ..... zo beter dan  :P ach 1 voordeel al die putjes in mn raam zijn dan ook weer weg

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

thanks matthew

ik ben vanmiddag gewoon met de auto na de garage gereden die is vlak bij en me vriendin hield achter me met een afstandje

die bouten zaten inderdaad niet goed vast nu wel en de garage heeft lucht uit de leiding gehaalt en de olie bij gevult voor 3 tientjes ben ik weer klaar en remt ie weer super :P

en jongens wat zijn we weer bezig becs kan ook niks zeggen he :D

Rebecca Fontijn

moet jij zeggen rogier als jij die opmerking als eerste gelezen had was er ook zo een reactie gekomen ..... Y

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev