Advertenties


Klets maar raak deel 121

Gestart door matthew, 30 juni 2010, 00:05:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edwin Postma

iedereen het slechte weer overleeft?
bij mijn vriendin is in het dorp vannacht een huisje afgebrand ;(
Truckertje

Rogier

oeh dat is minder zeg.

ik reed gister avond met het slechte weer door de stad van arnhem, daar stonk het echt na riool het water kwam gewoon de putten uit. echt vies.

en ik was bij de mac het regende kei hard dacht oh dat komt wel goed maar er viel iets meer water :P was drijfnat van 10 sec in de regen lopen :D

matthew

@Rogier

Tony Bongers in plaatsje zeeland,heeft heel veel Renault onderdeln.En dat is toch nog redelijk in de buurt voor jou.
Google maar even zou ik zeggen.
En fijn dat je auto weer goed remt.

Over het slechte weer,nou ik ben gisteravond midden in de onweersbui terecht gekomen toen ik naar huis reed,zag door de flitsen die op een gegeven moment continu gingen geen steek voor ogen meer.
Me voordeel was gewoon dat ik de weg die ik reed goed kende en me snelheid dus drastisch had aangepast om zo toch thuis te komen,als dat niet was was ik bij mensen aan de bel gegaan om te schuilen denk ik zo.

Maar alles overleeft,was wel een grote puinzooi op de weg gisteravond.
(we spreken hier over omgeving Nijmegen)

Dennis Postma

Ik heb gisteren totaal geen last gehad. Was net op tijd terug van het werk toen hier de boel los barste. Heb heerlijk zitten genieten van al het natuur geweld. Zal later nog wel even een foto plaatsen.  ;)

Michel Veltman

hier ook niet veel last van gehad, paar aardig felle flitsen en bakje regenwater...maar niet schokkends :)
gelijk ook maar even avatar aangepast

@Dennis: ben benieuwd naar foto's  Y
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Robin

Ik was op de Eurocup finale's van Trekkertrek in Putten :P Aan de rand van Nulde :P Wij gingen precies op het verkeerde moment weg, het ging zó ontzettend hard, ik had zoiets nog nooit meegemaakt, heel apart, niet meer kunnen lopen omdat het water je in de ogen werd gestraald, door en door nat uiteindelijk toch de auto gevonden gelukkig, abnormaal....
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rebecca Fontijn

hier in purmerend heeft het ook flink gespookt was blij dat mn huis deels weer ingericht was had et niks gevonden in de caravan ...
en .. was blij dat me vent thuis was anders was ik gillend gek geworden ...becss en onweer nee gaat niet samen

Edwin Postma

net even een stukje gereden bij het bos(vlak bij mijn vriendin) en daar waren her en der wel wat boompjes plat gegaan >:D
maar putten is hier niet zo heel ver vandaan en het ging inderdaad even heel hard. ik heb vanuit het raam  gekeken bij mijn vriendin.
ik kan dan walibi zien liggen, kan je zeggen dat je daar niet wou wezen op dat moment :P
Truckertje

Dennis Postma

Hier dan even een sfeer plaatje van gisteravond vanaf ons balkon kort na dat de eerste bui over gekomen was:


Tim

mooi plaatje!-!

Hier viel het onweer wel mee, hoop geflits maar geen harde klappen (of een enkele) :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Michel Veltman

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

Mooie foto Dennis !-!
Mooie timing ook trouwens... 8)7 Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Edwin Postma

mooie foto broer.
gisteren tijdens de wedstrijd nog een huis in brand hier ;(
gaat lekker, maar ik vertrek over +- een uurtje lekker 8daagjes naar duitsland :q
hou het netjes hier heren o-)
Truckertje

Stefan

jij ook he.... ;)

Veel plezier, fijne vakantie !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rebecca Fontijn

ondanks dat ik een pest hekel heb aan onweer is die foto inderdaad mooi

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev