Advertenties


Klets maar raak deel 121

Gestart door matthew, 30 juni 2010, 00:05:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Timelord

Ja het is een slecht begin, maar als het daar bij blijft dan ben ik het zo weer vergeten.  Y

Voorlopig kan ik nog wel even vooruit met het ontdekken van alle knopjes en instellingen en zo.
Dat ik maar veel en lange3 reizen mag maken.  !-!

matthew

Tja maar hij staat stil op een achteraf accesoire,slecht dat het niet gecheckt is,maar doet niets aan de auto af natuurlijk.

Rogier

ik heb vanavond ook weer 2 bijzondere dingen mee gemaakt,
het eerste is dat me vismaat een meerval gevangen heeft van 30 a 35 cm :P heel bijzonder vindt ik zelf.
en het 2de is na het vissen reed ik richting de huis van me vismaat om hem daar af te zetten hoorden we op eens een klap, ik wilde remmen dede me remmen het niet meer ik met de handrem gestopt en uitgestapt wat zie ik tot me verbazing op de grond liggen me remblokjes van rechts voor die waren losgeraakt of afgebroken dat kan ik pas morgen zien :neen:

misschien voor een kenner is dit weer makkelijk te fixen? me broertje gaf aan dat de remleidingen gescheurt kunnen zijn waardoor alles nu ontlucht moet worden is dit duur ? en wat kan het ergste geval zijn ???

groetjes

Rebecca Fontijn

sjemug rogier niet leuk om zo een gezellige avond af te moeten sluiten gelukkig was je handrem er nog

Birt

#19
@Rogier, Als de remleiding gebroken is, dan ligt er ook een leuke lading olie op de weg. Al verteld aan de brandweer dat dat opgeruimd moet worden. Is wel zo prettig voor de motorrijders. ;-) . Ontluchten is niet veel extra werk. moet toch gebeuren als je onderdelen vervangt an het remsysteem (behalve bij de blokken en schijfen uiteraard).
Ik zou wel proberen te achterhalen, waarom dit gebeurd is, want dat moet echt geen 2e keer gebeuren.

@timelord, Geniet er maar van je nieuwe megane. Mijn broertje heeft net zijn nieuwe GranTour met 1.5dci 110 pk. Fulloption. Erg lekkur.
_________________________________________________________________
als het niet wil zoals het moet, dan moet het maar zoals het wel wil.

Rebecca Fontijn

oehhh fijn he ontdek net dat er een goede scheur in mn raam zit  :cry: morgen maar f carglass bellen en maar ff weer nieuwe sticker halen
want eens een biatch altijd een biatch

pfffff ben er weer blij mee

Timelord

Nou momenteel ben ik niet echt blij met de auto.

Er zou een usb systeem worden ingebouwd (Paarrot) en bij het testen deed hij het niet.
Gisteren gelijk achtergelaten en vandaag weer opgehaald en ja, de usb stick deed het nu.

"is ook het afdekplaatje vervangen ?" (zitten nu 2 grote gaten in)
Vragende ogen zijn het resultaat, dus ik ga kijken in de auto en ja hoor: niet vervangen. Kolere !!!!!
"Ja moet U even een nieuwe afspraak maken"
Alsof ik vrije tijd genoeg heb om elke dag heen en weer te karren naar mensen die hun afspraken niet nakomen !.

Maar goed, onderweg denk ik: wat is TomTomPietje toch stil.......
Wat blijkt (uiteindelijk): het is niet de autoradio met de optie aux voor de Parrot, maar het is OF de complete radioset OF de Parrot!.
TT doet het dan wel, maar de stem niet en de RDS fileinformatie ook niet !!!.
Terwijl het nog wel een speciale Renault aansluitset is en me meerdere malen verzekerd is dat alles zou werken alsof het standaard ingebouwd was.
Dus morgen maar weer eens bellen.

En ik zei nog zo bij aflevering: een klant krijgen is niet het probleem, een klant houden is veel meer moeite.........

Dus wie graag ####averhalen wil horen, moet nog even wachten.  :D

Rogier

@birt er lag geen olie op straat, dan is in iedergeval die slang niet gescheurt.
ik ga der dan vanuit dat me moer gebroken is of iets dergelijks, ik kan er alleen nog niet bij omdat ik me wiel er niet af kan halen (ben me dop kwijt van me slotbout :neen:) morgen het bedrijf bellen die me auto gespoten heeft die hebben namelijk ook me wielen eraf gehaalt :P

Joey Voormolen

het zit lekker mee met jullie gasten. Succes ermee
Lowered M3C GT

Timelord

Is er vandaag misschien een algehele telefoonstoring geweest ?
Ze zouden me vandaag terugbellen voor een afspraak, maar niks gehoord dus.

Ik denk: ik ruil m'n auto weer in, maar helaas, zelfs Renault zelf geeft er al geen cent meer voor:  :D


matthew

@Rogier,

Er waren toch laatst wiellagers vervangen?
Was dit voor?
Zoja dan verwacht ik dat ze de bouten van de remzadel niet goed vast hebben gezet.Of de draad is dol gegaan en daardoor bout eruit gelopen.

Rogier

die wiellagers waren het laatste onderhoud aan de auto ;) dan kan het daar door komen ik hoop alleen dat die bout er niet goed in zat en niet dat het allemaal doorgedraait is.

Koentje

#27
Gisteren mijn wielkasten voor om laten rollen bij Jochem.
Op de draad ben ik al 1.5 cm gezakt _o_.
Ziet er netjes uit ;)

paikey


Koentje

#29
Zal morgen kijken of het lkkr weer wordt en dan zal ik ff wa foto's maken.
Je ziet er vrij weinig van hoor.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev