Advertenties


Formule 1 DEEL 21

Gestart door Stefan, 28 juni 2010, 11:04:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Stefan

En hier weer verder !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Net maar eens even een wijziging door gevoerd in mijn team. Ik heb eindelijk mijn 2e rijder (Timo Glock) kunnen vervangen door iemand die afgelopen race de sterren van de hemel heeft gereden.  ;)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Jij bent echt goed in raad spelletjes of niet?  ;) Maar het is idd Kobayaschi. Nu maar hopen dat die auto van ´m heel blijft.  :x

Stefan

Tis een soort gave he... :D o-)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Ik hou 't (noodgedwongen) nog lekker bij McLaren - Red Bull - Chandok - Petrov :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

Me 2

Ik heb niet genoeg geld :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Ik schiet al wel aardig op richting Alguersuari of Liuzzi (Kobayashi zou overigens ook al kunnen zie ik maar denk dat dit eenmalige uitschieter was). al is dat erg lastig te voorspellen natuurlijk :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Ik denk dat ik ook maar een opleiding F1 bolides ontwerpen voor dummies ga volgen  8)7:

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/238140/red-bull-geeft-newey-formule-1-bolide-cadeau/

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Daar zou ik wel eens rond willen snuffelen.  :9~


Tim

Citaat van: Tim op  1 juli 2010, 21:16:14
Ik schiet al wel aardig op richting Alguersuari of Liuzzi (Kobayashi zou overigens ook al kunnen zie ik maar denk dat dit eenmalige uitschieter was). al is dat erg lastig te voorspellen natuurlijk :)

Geen éénmalig uitschieter dus :) wel weer een leuke race en wat maken sommigen er een zooitje van (lees: Ferrari het zit ze niet mee, lekke banden enzo, maar dan nog P 14/15 is zeer slecht)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Super leuke race gezien. De betrouwbaarheid lijkt er eindelijk te zijn bij de Saubers. Ferrari maakt er inderdaad een rommeltje van  :x.

Maar wat betreft de voorbeschouwing, wat een aanfluiting. Gaan ze in de voorbeschouwing het even uitgebreid hebben over knollensport omdat de vrouw van Schumi toevallig een paardenschuur heeft waar een wedstrijd gehouden word en Schumi daar ook zelf rondloopt. Voor de F1 kijker is toch alleen het interview met Schumacher interessant?  :x Of ben ik nou gek?



Oke, die laatste vraag kan ik zelf ook nog wel invullen. 8)7

Tim

Ik kijk de voorbeschouwing niet eens meer.... om 13:55 gaat de tv pas aan en zodra de race is afgelopen gaat ie weer uit :) wat die gasten na afloop van de race te zeggen hebben komt wel ergens op internet voorbij ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev