Advertenties


Formule 1 DEEL 21

Gestart door Stefan, 28 juni 2010, 11:04:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michel Veltman

http://formule1.nl/articleview/14722
Heidfeld blijft dus geen Pirelli testrijder (zoals verwacht)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Pirelli heeft me al benaderd. Maar helaas, m´n dienstindeler werkt niet mee.  8)7

Ik gok net als het artikel dat de la Rosa ´m gaat opvolgen. Of zou het een mooi klusje voor Christian Klien zijn?  ;)

Tim

Ze hebben voor Grosjean gekozen. Wie weet zien we die volgend jaar dan ook wel weer in de F1 ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Michel Veltman

Grosjean was dacht ik toch alleen voor een korte periode (meen dat ergens gelezen te hebben :?)
Opzich zou de la Rosa geen verkeerde zijn voor ontwikkelen banden zou ik denken...
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Tim

Net de race zitten kijken en moet toegeven dat het geen straf was om te kijken :)

Tevens voor het eerst de race op BBC gekeken, bij RTL zien ze mij niet meer terug :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

RobScénic

#95
Wil iemand de superlicentie van Bruno intrekken? Manmanman wat een prutser.... Hij is de naam Senna niet waard....


Ten eerste word Bruno in de kwalificatie al 1,5 seconde om zijn oren gereden door Christian Klien. Klien rijdt het eerste raceweekend in deze auto, sowieso het eerste weekend sinds 3 jaar. Dus ook het eerste weekend met de nieuwe regelgeving.

Ten tweede word Bruno in de race al compleet zoekgereden door zijn teamgenoot Klien

Ten derde rijdt hij herhaaldelijk de leiders in de wedstrijd onnodig in de weg terwijl er al geruime tijd blauwe vlaggen worden gezwaaid.

Ten vierde, het belachelijke incident na de crash van Kobayashi.

En als klap op de vuurpijl, geeft hij de marshalls de schuld van de crash, zij zouden te laat met gele vlaggen hebben gezwaaid. Kijk het filmpje terug, dan zie je meteen op het moment dat Kobayashi crasht gele vlaggen + geel knipperend licht. Vervolgens rijdt er eerst nog iemand voor hem LANGS Kobayashi's auto, en vervolgens crasht Bruno er in. Die man kan dus niet alleen niet racen, maar is blijkbaar ook nog blind. En naderhand dermate gefrustreerd dat hij anderen de schuld gaat geven, terwijl hij toch echt zelf fout zat.

Als je dan niet de sukkel van het weekend bent, dan weet ik het ook niet meer.
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Dennis Postma

Heb helaas niets van de race kunnen zien door diverse activiteiten gisteren.  ;) Gelukkig had een oom van Claudia de race gisteren opgenomen en was wel bereid om mij een dvdtje toe te sturen.  :grin: Maar wat ik zo in het nieuws gezien heb was een leuke race om naar te kijken.  Y

En tja, Bruno Senna. Iedereen weet volgens mij wel dat ie er voornamelijk om zijn naam rond rijd. Welke sponsor wil zich nou niet binden aan de naam Senna.  ;)

Tim

Zo geen kwalificatie vandaag :( maar komende nacht om 3:00 lekkere tijd :) en de start van de race om 8:00

Stroomde wel heel veel water door de pitstraat. Safetycar was ook lekker aan het glibberen over die baan.
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Michel Veltman

jammer dat ik geen hd recorder heb...dan had ik dit wel opgenomen en gekeken voor de wedstrijd Y
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Ik denk dat ik gewoon de wekker zet en heerlijk in bed ga kijken. Dan sukkel ik daarna (of misschien wel tijdens  8)7) weer in slaap. Dan slaap ik maandag wel weer uit. Ben dan toch heerlijk een dagje vrij.  :q

Tim

Recorder staat ingesteld. Heb eerst nog een feestje vanavond, gen idee hoe laat ik thuis kom wellicht rond 3-en. Kan dan mooi de kwalificatie kijken ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Ik heb de wekker netjes gezet om 3 uur. Niet zo´n heel bijzondere kwalificatie helaas. Wel een erg leuke race gezien. Een paar flinke klappers gelijk al in de 1e ronde. Jammer dat Hamilton problemen kreeg met z´n 3e versnelling, hij liep lekker in op Alonso, dat leek me nou juist een leuk gevecht. En die Kobayashi blijft een geweldig gast op de baan zeg, schitterend.  _o_

Tim

Kwam rond 2:30 thuis vanacht dus de kwalificatie ook zitten kijken :)

Die Kobayashi laat erg leuk racen zien !-! interessante 1e ronde met daarna gelukkig Kamui die voor genoeg actie zorgde :)

Op naar Zuid-Korea :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Nicole

Baal een beetje van de uitslag van vandaag  l-
Balen dat Webber eruit ligt.
Ik gun het Webber meer dan Alonso haha!
We zullen zien wat er in de volgende races gaat gebeuren..
:)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Nicole

Ben benieuwd, zit nu Q3 te kijken.
Hoop dat Webber nog wat omhoog schiet, boven Alonso!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev