Advertenties


Formule 1 DEEL 21

Gestart door Stefan, 28 juni 2010, 11:04:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michel Veltman

why computerfoto's -> scheelt hoop centjes t.o.v. een presentatie Y (en geef ze eens ongelijk)
zal wel de moderne variant zijn van vroeger toen op circuit de auto naar buiten werd gerold met een doek erover en de rijders braaf doek eraf haalden :?

Hoop dat de Sauber weer het kleurenschema van voorheen aanneemt
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Dat zou inderdaad wel heel mooi zijn. Maar ben er een beetje bang voor dat dit niet gebeurd. Maar goed, we zullen het snel genoeg zien.

Dennis Postma

En we hebben een Sauber



Tot nu toe een van de mooiere auto's vind ik. En ook weer met een hoge neus. Hopelijk is deze wat betrouwbaarder dan de vorige in het begin van het seizoen was.

Michel Veltman

idd héél stuk interessanter voor het oog dan de witte Sauber van 2010 !-!
Overigens wel leuk detail...de Lotus gebruikt de airbox die Mercedes vorig jaar had Y
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Colin

Er zijn gelukkig ook nog echte foto's --

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Michel Veltman

en de laatste voor vandaag...Renault/Lotus



Senna en Grosjean zijn de reserve rijders, Ho Pin Tung is ook nog verbonden aan het team..
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma


Michel Veltman

En de Red Bull




en de Torro Rosso


Mercedes volgt later vanmorgen...
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Michel Veltman

En de Williams met interim kleuren



en de Mercedes


betere foto's volgen nog wel ...
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Michel Veltman

ff de layout beetje vernachelen  ;)



Auto ziet er op het 1e oog iig stuk sneller uit dan de 2010...benieuwd of er na vandaag met testen al wat ''verrassingen'' te zien zullen zijn (ookal zeggen de tijd natuurlijk geen bal)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Wat heeft die Mercedes een platte neus zeg.

De red-bull lijkt me een door ontwikkeling van de 2010 auto.

en de Williams mag van mij wel in deze kleuren blijven.  Y

Michel Veltman

Vind de Mercedes 1 van de mooiere tot heden Y (en niet omdat er MS rondrijdt ;))
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Nee doe mij de Renault Lotus maar. Die zwarte.  ;) 8)7

Michel Veltman

#163
bedoel qua lijn vd auto..zwart is idd mooier Y

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Ook dan de Lotus Renault. Maar zoals altijd ben ik het meest benieuwd naar de mcLaren.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev