Advertenties


Formule 1 DEEL 21

Gestart door Stefan, 28 juni 2010, 11:04:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Michel Veltman

#15
Je kan aan alles merken dat de hand op de portemonnee gewerkt wordt, olav niet meer op lokatie, de nieuwtjes uit de pitstraat zijn erg karig, nauwelijks leuke interviews/wetenswaardigheden.... nee het gaat er niet op vooruit helaas..

Interview met Schumacher was wel leuk, je kan nu duidelijk zien dat Schumacher lekker relaxed overkomt en niet arrogant is/doet uit nature, maar het soms wel moet zijn door die horde pers die zoekt naar rellen.. (same story met Webber dit weekend, dit was het ook zat)

Overigens een race gezien met veel inhaalacties, leuk !-!
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

Mooie en interessante race gezien
Webber was erg sterk met hamilton als enige een beetje in zijn kielzog.
Button overigens ook al met al erg goed gereden Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stefan

Ik zag trouwens net dat we 18e staan in de subleauge ranglijst... Y
Niet verkeerd dacht ik zo, 18e van de 600??? (ofzo)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Veltman

geen slechte prestatie idd Y
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

Dat doen WIJ goed met zijn allen Y ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Ben benieuwd wat de uitslag gaat worden, na het Ferrari gevalletje...
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma

En dan te bedenken dat Alonso nog liep te roepen dat de toeschouwers een gemanipuleerde race hadden gezien in Valencia.  ;)

Was je trouwens nog optijd thuis Ben?

Michel Veltman

Als ze(=FIA) 100% duidelijk willen maken dat het niet geaccepteert onder geen beding halen ze Ferrari uit de uitslag en schuift de rest +2 op...
(maar eerst zien wat er gebeurd natuurlijk ;))
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Benjamin Renon

Denk dat er vanavond wel wat meer bekend wordt.

@Dennis: ik was rond een kwartier over 2 thuis, omdat ik nog even moest tanken en nog aangesproken werd door een NL vrachtwagen-chauffeur. Hij wilde wat meer weten over de auto.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Michel Veltman

ik ga er nog ff over nadenken of ik mn Ferrari shirt aandoe/meeneem naar Hongarije...
Andere keuzes die ik nog in de kast hangen zijn (Minardi, BAR, Williams, ArrowsF1 :D)

suggiesties anyone? ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

@Benjamin, ik was rond dezelfde tijd thuis moest ook nog ff tanken. Kwam btw nog een Kitt (nightrider) replica tegen. Inclusief lichtbalkje.  8)

@Michel, wat dacht je van een McLaren Hammilton Shirtje.  8)7

Michel Veltman

waar zie jij die in mn kledingkast hangen :? :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Over het algemeen staan er genoeg kraampjes met F1 shirtjes bij de circuits.  ;)

Michel Veltman

hmm ja nou we zullen zien...circuit prijzen zijn niet bepaald ''uitverkoopjes';)
en daar begint de ''pret'' al": http://www.autosport.com/news/report.php/id/85539
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Toch ben ik bang dat het met alleen maar een waarschuwing afloopt. Maar het gezicht en de reacties tijdens de persconverentie van Massa spreken boekdelen.

Het zou toch wat zijn als ze uitgesloten werden van deelname in Hongarije Michel.  :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev