Advertenties


Formule 1 DEEL 21

Gestart door Stefan, 28 juni 2010, 11:04:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Nicole

Ik vindt het geen logische actie/reactie..
Als hij sterk genoeg was geweest en niet zoveel fouten gemaakt het (steeds van de baan af etc.) had hij Petrov voorbij gekunt, vandaag zijn eigen fout dat hij niet verder voorin reed. :)
Pissig mag je zijn, logisch als je bovenaan in 't kampioenschap stond, en de laatste race zo afloopt, toch hoef je niet zo naar de ander te reageren :)
Vettel vandaag terecht gewonnen! !-!
Webber vond ik vandaag ook niet geweldig rijden..
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Tim

Heb Vettel dit seizoen ook gebaren zien maken naar Webber (Istanbul) zijn dingen die gebeuren, Emoties horen bij de sport.
Renault was in goede vorm dit weekend, ook Hamilton kwam racend niet voorbij Kubica....Ook zonder die foutjes (waarvan sommige juist voordeel gaven omdat je gunstigere lijn kan rijden) had ie niet voorbij Petrov gekomen.

Vettel was vandaag zeker de sterkste. Hele seizoen was spannend, alle toppers maakten gedurende het seizoen fouten waardoor het tot het eind spannend bleef :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Mooie finale. En tja, de Renault was dit weekend idd erg sterk. We hebben weer een mooi seizoen er op zitten.

Stefan

Wat is trouwens de uitslag van het managerspel...??
Ik kom ff niet meer op de site... :huh:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

geen idee stefan,ik kom er ook al paar dagen niet op.maar ik vermoed dat Dennis wel heeft gewonnen.

Het was dat deze race de spanning had  van het kampioenschap,maar deze race halverwege het seizoen had saai geweest....
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

Okee, het ligt dan iig niet aan mij..
Denk dat Dennis gewonnen heeft idd, maar was wel ff benieuwd naar de laatste scores, ook van mezelf natuurlijk.
Vreemd..
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Ik heb idd ook geen idee. Ik kan al een paar dagen niet op de site komen.  :x :?


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dirk Kuipers

Zo, stuk mooier moet ik zeggen!

RobScénic

Jep, en hiermee hebben we naar alle waarschijnlijkheid volgend jaar dus 2 zwart/gouden teams met de naam Lotus op de grid....... Wie volgt het nog?? 8)7
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Dennis Postma

Haha, ja het politieke spelletje is alvast begonnen.  :D

Edwin Postma

blijft mooi die kleurstelling van vroegah :q
Truckertje

Dennis Postma

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/249187/fia-bevestigt-gebruik-turbomotoren-vanaf-2013/

Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat klinken  Y. Maar ik ben bang dat we het prachtige gejank van een F1 bolide moeten gaan missen.  ;(

Tim

In de WTCC en WRC rijden ze volgend seizoen al met 1.6 turbo motoren (dacht ik).
Zijn ook van het verbod op teamorders af, zou ook eens tijd worden want in de andere takken van autosport was het wel toegestaan. Niet meer dan logisch want het is ook een teamsport.
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev