Advertenties


Formule 1 DEEL 21

Gestart door Stefan, 28 juni 2010, 11:04:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma

Mooie kwalificatie. De grote jongens zitten lekker te knokken en het broekie (Hulkenberg) gaat er met de pole vandoor. Een mooie opsteker voor het team van Williams.

Ben erg benieuwd of ie die plek morgen vast kan houden. Dat zou wel een stunt zijn, net als Vettel toen op Monza.  Y

Nicole

Vond het idd een mooie stunt van Hulkenberg! Toch denk ik dat Webber hem snel te pakken heeft in de bochten.
Al moet hij ook eerst Vettel voorbij.

Ben trouwens benieuwd wat Schumacher volgend seizoen gaat doen.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Tim

Vettel had in de race het geluk dat het ook regende (volgens mij) De verwachting is dat het vandaag gewoon zonnig is....Denk niet dat Nico de Red Bulls etc achter zich kan houden maar als ie 6e wordt is het nog steeds een top prestatie.

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Klopt. Vettel had toen het geluk dat iig de baan nat was.  Y

Leuk nieuwtje. Lotus gaat volgend jaar in een andere kleurstelling rijden. Namelijk, zwart met goud.  :9~ Net als vroegah:



En ik las gisteren dat ze ingesprek zijn met Bruno Senna. Dat zal vast zijn om de kleurstelling te completeren.  8)7

Benjamin Renon

Ben benieuwd naar de kwalificatie. ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Nicole

Ik ook!
Wordt een spannende race morgen!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Nicole

Ben benieuwd! Hopelijk gaat er nog heel wat veranderen tijdens de race morgen!!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Tim

Van mij mogen ze in deze volgorde over de straap komen ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Nicole

Van mij niet :D
Laat Alonso nog maar een paar plekken terug gaan haha, anders is Alonso wereldkampioen!
Ben niet zo'n fan van Alonso! :P

Al weet ik al wel zeker dat hij het wel gaat worden, of hij moet pech hebben en van de baan vliegen of er moet iets mis zijn met de auto..
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dennis Postma

Ik hoop dat Webber zich nog iets naar voren knokt. En heel stiekem hoop ik op een 2e kampioenschap voor Hamilton als een duveltje uit een doosje. Maar even realistisch gezien denk ik dat Alonso het gaat worden.

RobScénic

Laat ik even voorop stellen dat ik wél een Ferrari-fan ben, maar een bloedhekel heb aan Alonso.

Toch hoop ik dat Alonso het word. Enerzijds natuurlijk omdat hij voor de roden rijdt, anderzijds omdat ik de manier waarop hij zich teruggevochten heeft richting de top wel heel erg indrukwekkend vind. En waar de andere rijders/ teams nogal wat steken laten vallen als ze onder druk komen te staan, blijft hij overeind.

RedBull mag het sowieso niet worden van mij, en dat heeft puur en alleen te maken met de hypocriete houding die zij hebben. Onze rijders zijn gelijk, en we doen niet aan teamorders. Maar ondertussen wel Vettel een pak veren in zijn achterste steken, en Webber naar onder schoppen. Nee, onze rijders zijn gelijk. (Red)Bullshit!

Dan nog liever Hamilton, maar ook die gun ik het niet. Omdat hij dermate onsportief is, dat hij al een record heeft qua reprimandes en waarschuwingen, die ALTIJD onbestraft blijven. Wat is een waarschuwing waard als er geen consequentie aanhangt? Hij is bloedsnel, en een genot om naar te kijken. Hij gaat alleen iets te vaak over het randje heen, wat op zich niet erg is. Maar het zou wel eens eerlijk zijn als hij eens een keertje bestraft word. Ik heb andere coureurs voor veel minder een tijdstraf/ gridpenalty zien krijgen.

Dus resumé: Laat het Alonso maar worden, die heeft het verdiend. Teamorders of niet.
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Tim

Dat van die teamorders etc vind ik allemaal achterhaald, het is toch een teamsport? Als dat niet zo is kan je dat constructeurskampioenschap ook wel afschaffen. Verder zie je in allerlei andere takken van autosport volop teamorders (kijk zelf regelmatig WTCC en daar is het heel gebruikelijk) dus waarom in de F1 zo moeilijk doen?
Die Mateschitz maar roepen liever 2e dan wereldkampioen. Makkelijk te zeggen voor hem als geldschieter, denk dat Webber/Vettel er toch behoorlijk mee zullen zitten als niet hun maar een ander kampioen wordt omdat de één teveel punten heeft afgepakt van de ander.
@Rob, Ferrari heeft in het begin van het seizoen behoorlijk wat steken laten vallen (anders had Alonso (en ook Massa) halverwege het seizoen niet zover achter gestaan. Een indrukwekkende opmars heeft ie zeker wel gemaakt. Massa valt daarmee vergeleken wel tegen....

Nog paar uurtjes en dan weten we meer... :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Nicole

Super! Vettel kampioen! Geweldig!! Y Y
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Nicole

Wat een idiote reactie van Alonso naar Petrov toe zeg!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Tim

Logische actie, ik zou ook pissig op alles en iedereen zijn :)
Na de race gaf ie wel aan dat Petrov sterke race had gereden en dat ie niet genoeg snelheid had om er voorbij te komen. Ze kozen ervoor om Webber af te dekken, dat was achteraf een verkeerde keuze maar leek ze toen het beste. Volgend jaar opnieuw proberen.

Leuk seizoen gezien, hopelijk doen ze het volgend jaar nog eens over, met wellicht nog wat andere namen vooraan (Mercedes, Renault).

@ Dennis, (ik denk) gefeliciteerd met je overwinning bij het management spelletje (site ligt daar plat maar volgens mij heb je gewonnen) !-! Had zelf op een gegeven moment voor wat afwijkends gekozen (met hetzelfde team loop je niet in) maar dat bleek achteraf ook verkeerd ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev