Advertenties


Klets maar raak deel 120

Gestart door Stefan, 21 juni 2010, 19:26:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rogier

en leuke positieve reactie's, benjamin bedankt voor je aanbod dat je mee wilt doen, alleen we houden het ff klein.
dit is maar voor 8 a 10 personen en voor een uurtje of anderhalf;) ik heb het er namelijk over gehad met me vriendin, zei zegt ook dat we het beter klein kunnen houden.

misschien is dit echt een leuk idee om uit te werken voor de club meganeclub meets .........

matthew

meganeclub meets forumleden was 1e keer zeer geslaagd en 2e keer al minder dan de helft opkost dan 1e keer ,dus of dat die er zomaar weer komt weet ik niet.

1e keer 50 auto's en ongeveer 150man.
2e keer 20 auto's en ongeveer 50 man.

Rebecca Fontijn

mogge ...
was gister in zaandam en zag daar een gele coupe staan met zilveren stickers op de zijkanten en de meganeclub.nl srickers in de achter raampjes zal dit een clublid zijn vraag ik me af ...
ook stond er een zwarte megane zonder voorbumper die was heel dof zwart zeg maar vond het wel apart
heb helaas niet de kenteken platen onthouden en ook geen flyers achter de ruitenwisser geschoven .....sorry ;(
iemand een idee van wie deze autos zijn ????

hoe een positieve sms je dag weer goed kan maken  !-!

Rogier


Rogier

hey dirk,

wat ben je de laatste tijd stil:P, hoe staat het met je megane ??


Dennis Postma

#155
Ik ben vandaag weer es een dagje naar de Nurburgring geweest met Edje. Daar was weer genoeg moois te zien. Zoals, Mercedes SLS AMG, BMW 3-serie testcar, 6-serie testcar?, Mercedes CLS en SLK ook beiden flink ingepakt en een van de mooiste auto´s die er reden waren toch wel 2 Lexus LFA´s. En de nodige Porsches natuurlijk maar wat me helemaal opviel was dat je er momenteel meer Nissan GTR´s tegen komt dan VW Golfjes.  :D Misschien dat ik morgen even wat foto´s plaats in m´n eigen foto topic.  ;)

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stefan

Dat ik een rood kruisje zie.... ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Stefan

echt wel... Y
Hoe weet jij wat ik zie...?? 8)7 :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Fubar (Marcel)

ik zie , ik zie, wa jij nie zie :D
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Stefan

Ik heb het in de gaten ja... 8)7
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

En ik zie helemaal niets. Waar gaat het over?  :huh:

Rogier

ik zie ook helemaal niks, zoals stefan al zei het is een rood kruisje ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev