Advertenties


Klets maar raak deel 120

Gestart door Stefan, 21 juni 2010, 19:26:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rogier

nee hoor michel, de telefoon die ik nu heb gaat dan na me vriendin ;). die van haar is kapot en ik wil de i-phone hebben :P
ik werk in een telefoon winkel (beetje reclame maken genaamt BELCOMPANY) en me collega's hebben ook een i-phone en ik speel wel is met die toestellen en toch vindt ik hem erg leuk om te hebben :P.

Robin

Kun je voor mij niet een overjarig 3G modelletje regelen? :grin:
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rebecca Fontijn

zo er wordt hier net een nieuwe renaultbus afgeleverd voor de klussenier heb de goede man die em vanuit apeldoorn kwam brengen maar wat flyers mee gegeven  Y

Dennis Postma

Is het een Megane bus dan?  :?

Rogier

robin je hebt een 3g toestel :P

en becs goed bezig :P

Rogier

ik denk dat becs gedacht heeft, die man komt een renault bus brengen misschien heeft die man ook megane's :P

Dennis Postma

Dat zal het zijn. Ze is goed bezig.  !-!

Michel Veltman

Citaat van: Rogier op 24 juni 2010, 11:16:17
nee hoor michel, de telefoon die ik nu heb gaat dan na me vriendin ;). die van haar is kapot en ik wil de i-phone hebben :P
ik werk in een telefoon winkel (beetje reclame maken genaamt BELCOMPANY) en me collega's hebben ook een i-phone en ik speel wel is met die toestellen en toch vindt ik hem erg leuk om te hebben :P.

weet je cker dat je de iphone voor erbij wilt ;)
http://www.iphoneclub.nl/77770/eerste-problemen-met-iphone-4-duiken-op/
vooral handig wegvallend bereik als je je vinger even verkeerd houdt :D

maja beetje wisselen altijd leuk tussen foons, kan kiezen uit blackberry, motorola milestone en een iphone 3gs (lang leve werk Y) en rekening wordt ook nog betaald..
(1 nadeel...mn bereikbaarheid voor werk stopt niet na half 6 ..)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Rogier

haha, ik neem er geen t-mobile bij ;) ik koop het toestel los ;)
en ik neem de 3gs en daar zet ik dan later de software versie van de 4de i-phone, eerst moeten ze die kunnen jailbraken, ik heb kpn die heeft nergens problemen mee.

een blackberry is ook leuk, maar daar kan ik niet mee wat ik wil doen.

Rebecca Fontijn

nou heren toevallig komt die renault bij een dealer vandaan en ja volgens mij hebben die meer dan alleen de bus dus dacht becs en keer niet blonT
die man zou de flyers op de toonbank leggen heeft hij me belooft  ;)

@rogier de BB is wel een wereld toestel hoor ik wil em nie meer kwijt

Michel Veltman

Citaat van: Rogier op 24 juni 2010, 12:17:12
haha, ik neem er geen t-mobile bij ;) ik koop het toestel los ;)
en ik neem de 3gs en daar zet ik dan later de software versie van de 4de i-phone, eerst moeten ze die kunnen jailbraken, ik heb kpn die heeft nergens problemen mee.

een blackberry is ook leuk, maar daar kan ik niet mee wat ik wil doen.

toestel is al gekraakt (met oude bootrom) alleen er is nog geen unlock voor...daar wacht ik ook op (aangezien ik KPN heb...en dus jailbreak+unlock nodig heb)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Rogier

je raakt aan de BB's verslaaft he :P toch vindt ik het niet een toestel voor mij, pin heeft de I-phone ook door de applicatie what's app, dan kunnen de i-phone mensen pingen met de BB
ieder zijn ding he ;)

maar becs nu moet je hem wel gaan controleren he ;) of die daadwerkelijk de flyers op de balie heeft liggen :P

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

wat een prachtig weer zeg, en wat een prachtige vrouwen lopen er door het centrum van arnhem :P.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev