Advertenties

evo spoiler

Gestart door sjender, 17 september 2004, 16:29:51

Vorige topic - Volgende topic

Michel Cijs

maar let op!

Het voetje vd evo spoiler is vaak smaller, dus je hebt grote kans dat je ook je koffer moet laten spuiten ivm lakschade gemaakt door de voet vd lage spoiler.....

ruben

ja weet ik, hij is er al een keer afgeweest om
overgespoten te worden. zaten blaasjes in.

en gelukkig geen schade, dus das wel prettig.

Ferdi

Citaat van: Michel Cijs op 27 september 2004, 19:37:41
maar let op!

Het voetje vd evo spoiler is vaak smaller, dus je hebt grote kans dat je ook je koffer moet laten spuiten ivm lakschade gemaakt door de voet vd lage spoiler.....

Ja dat was dus een probleem bij mij....  :'(

EyesOnly

ah ik heb er ook een besteld
maar ik kan dus eerst beter even kijken of de lak onder mn huidige (standaard) nog ok is?

Reinier Goorden

Als je zo'n evo-spoiler besteld (nieuw) moet deze dan eerst in de primer (grondverf) gespoten worden?
Heb namenlijk vandaag naar een "mannetje" gebeld die in de spuithandel zit. Prijs spuiten van evospoiler(met grondlaag of 2), laguna lip(deze heb ik overigens nog niet dus??????) en de handgrepen in de deuren(deze heb ik wel al los). Hij dacht ongeveer
?250,-. Is dit redelijk?? ???

ppveenstra

Vaak zit de evo in een grondlaag, de mijne is nogmaals in een grondlaag gezet, omdat hier en daar enkele puntjes beschadigd waren..

Wat betreft de prijs zou ik rekenen op 150 a 200 euro, 100 euro voor elk onderdeel is nog redelijk aan de prijs, wordt het dan ook gemonteerd? en gaat het via de normale weg dus een bedrijf?

Mocht je in de buurt van mij wonen (friesland) kan ik eventueel wat voor je regelen, bespaart je minimaal 100 euro.. ;)

Reinier Goorden

Nee, is zwart. Hij werkt wel een bedrijf dat schadeauto's repareert maar doet dit voor zichzelf geloof ik. Ik weet alleen niet if hij weet of de lagunalip niet zo gemakkelijk te spuiten is zoals ik in het forum heb gelezen. Geld voor de handgrepen hetzelfde met die hechtprimer en zo?
Voor de spoiler kan ik beter even evolutionparts bellen met de vraag of er al primer op zit dus.

Nee ik woon niet bepaald in de buurt van Friesland, maar toch bedankt voor het aanbod! :D

ppveenstra

voor alles geldt een goede voorbehandeling is het halve werk, wanneer men gewoon een goede grondlaag aanbrengt op de onderdelen is er niks aan de hand. zou toch iets aan de prijs proberen te doen, er is weinig lak voor nodig en hij krijgt alles kant en klaar aangeleverd.. tis een kwestie van voorbehandelen en afspuiten? :D

Reinier Goorden

Nou kant en klaar! De lagunalip en de handgrepen zijn nog ongespoten. Maar dat zou ik eventueel dus al zelf kunnen doen ???
Misschien kun jij me daarmee even op weg helpen. Heb zelf geen compressor en zo, dus ik weet niet of de grondverf in spuitbus te verkrijgen is.
Ben pas net lid (aanmelding en euries zijn nog onderweg) en qua tuning/styling nog maagd. Het enige wat ik tot nu toe gedaan heb is: smoke knippers geplaatst (kind kan de was doen), nieuwe ruitenwissers (hetzelfde verhaal) en ice ingebouwd. (Hier ben ik wel een beetje trots op ook al is het b-merk spul).

Bob

Ik zou het spuitklaar maken overlaten aan de mensen met verstand daarvan. Bij moest de evo-spoiler nog bijgewerkt worden met plamuur ivm wat oneffenheden in de grondlaag.... bespaar op dit soort dingen niet te veel. Je ziet alles in de lak wanneer hij gespoten is  :D

Remco_B

Ik wil ook graag een Evo spoiler kopen, iemand nog goede websites of bedrijven waar die voor een leuke prijs te koop zijn?

peterachterop

Danny heeft er een te koop staan.

Is wel beschadigd.

sjender

Misschien dat ik iets kan beteken...
Een vriend van mij gaat een webshop voor tuning-zaken opzetten.

ik zal eens navraag doen

sjender

Als ik het goed begreep van hem zou hij 209 gaan kosten.
Dit is dus de echte evo.
(zo eentje als ik heb) :D

uiteraard zijn dat ongespoten nieuwe...

Timo Zuiderduin

Ik ben even benieuwd hoe de boorgaten van de originele coupe spoiler zijn ten opzichte van de Evo-spoiler.

ik heb nu namelijk de EVO erop zitten maar ik zit te twijfelen om hem te vervangen voor een lage originele coupe-spoiler maar heb geen zin om gaten dicht te moeten plamuren etc. als de montageplek nagenoeg gelijk is kan ik hem namelijk zo over zetten.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev