Advertenties


Renault Mégane I 1.6 16V

Gestart door romankovarik31, 10 juni 2010, 18:06:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

romankovarik31

Hallo, mijn naam is Roman, ik ben 44 jaar, ik ben van de Tsjechische Republiek en ging ik naar je site, ik ben onder de indruk, ik ben schriftelijk via vertaler (compiler) op Google, dus ik weet niet hoe het zal worden vertaald. Ik werk in Škoda Mladá Boleslav, maar ik heb twee jaar heb ik Renault Megane 1.6 16V, in een prachtige zilver metallic, in deze kleur zijn ook bumpers, spiegels en portiergrepen. Verder is de uitrusting mistlichten, ABS, AC afstandsbediening centrale vergrendeling, 4 aerbegy, elektrische spiegels en voor ramen, radio met CD en controles op het stuurwiel, in hoogte verstelbare bestuurdersstoel, worden de stoelen gedeeltelijk bedekt huid. Ik tevreden met deze auto , Is ruim, comfortabel, ondanks een zachtere vering is goed te gebruiken, heeft een rijke uitrusting. !-!








Rick Santbergen

Vítejte Rowan,,
Megane vždy příjemné setkat fanoušky z jiných zemí.
Jaký je důvod pro vaši aplikaci?

Pozdravy z Holandska

Welkom Rowan,,
Altijd leuk om megane liefhebbers uit andere landen te ontmoeten.
Wat is de reden van je aanmelding?

Groeten uit Holland

Rogier

gebruik je nou een vertaal site, of ben je van origine ook een tjech ?

Rick Santbergen

Zie ik er als een Tjech uit Rogier?

Rogier

weet ik veel hoevaak heb ik jou gezien.
het had gekunt.

Rick Santbergen

Ik ben geen Tjech. Heb een simpele vertaalsite van Google gebruikt.
Majah verder ontopic dan maar.

Robin

Welkom, leuk om internationaal gezelschap te hebben :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

romankovarik31

Ik verzekerde iedereen Ik was echt in de Tsjechische Republiek, was ik geïnteresseerd om te zien, maar ook (zij het beperkt) te communiceren met de eigenaren van Renault uit andere landen dan de Tsjechische Republiek, vertaler (translator) maar Google is niet perfect, maar dat de communicatie zou een paar jaar geleden er :-)

Stefan

 !-!

Vítejte,
Chystáte dobré, aby to!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

romankovarik31

#9
Zo eindigde Megane 12 mei was het niet mijn schuld, was de schade 70.000 CZK (prijs voor Megan in de bazaar is CZK 70.000 tot 100.000), ik was slechts licht gewond (wervelkolom, schouder).



Stefan

To je nepříjemné, ale naštěstí jste přišli tam sami........ 8)7
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stefan

Weinig actie / reactie meer hier van onze Tsjechische vriend... :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

romankovarik31

Sorry, maar ik ben niet helemaal gezond, en ik heb andere problemen, echtscheiding :-(. Maar ik beloof om te profiteren van hen :-)

Rogier

waar gaat onze tsjechise van profiteren ? die vertaal site's doen niet altijd goed hun best denk ik.

Stefan

To je nepříjemné, štěstí s ním
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev