Advertenties


verspringende veren v-maxx schroefset

Gestart door Bertje, 5 juni 2010, 00:29:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Joey Voormolen

Ik heb alles in gespoten behalve waar de stel schroef zit.
Maar mijn achterkant is wat stugger als de jouwe!!
Lowered M3C GT

paikey

bij mijn komt er bij een beste drempel ook een achterwiel los van de grond hoor...... l-

Koentje

Joey, hoe komt het dat jou achterkant stugger is?
Omdat jij lager zit?

Joey Voormolen

ja ik weet nog heel goed het verschil met toen en nu. Op een klinker weg word je helemaal gek. Als die dalijk weer klaar is mag je wel is mee rijden, als je wilt. Heb voor ook een veerpootbrug die maakt het ook goed stugger.
Lowered M3C GT

Koentje

Als iemand mij uitnodigd om een keer mee te rijden zeg ik nooit nee op :D
Dus ik moet een veerpootbrug nemen om nog stugger te rijden? ;)
Die zitten toch onder je moterkap?

Rick Santbergen

Waarom zou je nog stugger willen?  8)7

Koentje


Joey Voormolen

Lowered M3C GT

Koentje


Joey Voormolen

Maar dat moet je zelf weten natuurlijk als ik jou was zou ik eerst de wielkasten even gaan rollen dan kan je weer verder zakken.
Lowered M3C GT

Koentje

#25
ja dat ga ik morgen ff voor vragen.
Dat wordt als eerste gedaan.
En dan zien we wel weer.
Heb al wel plannen :P

Bertje

Hier ff een update van het verspringende veren probleem!

Heb alles eens goed bekeken en heb nog op internet zitten speuren. Dacht hierna dat het om mijn veerpootlagers zou gaan. Nu heb ik deze nieuw (van Monroe) gekocht. Heb ze vandaag opgehaald en eens bekeken. Nu zag ik dat er boven (in de schotel die op de carrosserie komt) helemaal geen lager zit. Wil dus zeggen dat je de schroefset koud op de schotel zet, dit terwijl het feitelijk een draaipunt is  :?.

Zou het niet kunnen zijn dat de veren verspringen omdat alles bij het insturen wat aan het wringen is. Het draaipunt is immers koud vastgedraaid. Bij de originele setup gaat alleen de schokdemper richting dit punt, en de veer drukt ergens anders tegen de schotel. Nu gaat de gehele nieuwe veerpoot richting dit punt.

Ook zag ik dat er in de v-maxx veerpoot helemaal geen lager zit welke het draaien van de poot op zou kunnen vangen.
Nu hoorde ik mensen over nieuwe en oude producties van v-maxx. Zit er bij de nieuwe productie wel een lager in dan??

Zal ff wat foto's van mijn auto proberen te uploaden (lukte niet echt)  l-

Graag jullie ervaren reacties.... !-!


Greetz Bert


Stefan

Dat gaat zo niet werken, want wij kunnen niet op jouw hyves kijken..... :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

je kan gratis een account aanmaken op www.mijnalbum.nl en die kan je dan hier posten ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev