Advertenties


Eindelijk is het dan zover...

Gestart door Flock, 2 juni 2010, 14:40:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Flock

Haha zeker werknemer van BP, beetje promoten..
Die Excellium tankers kunnen ze nu wel hard gebruiken ja :P

** Gisteren was het moment van afslepen aangebroken, zoals de beste man van routemobile zei is het de bobine!
Zondag gaat die naar de doktor..nieuwe bonine en dan een update hier!



Renault wat anders??
Auto's tot nu toe..Clio 16v - Clio Williams - Megane coupe Ph1 1.6 16v - R19 16V Cabrio - Megane coupe Ph2 2.0 16v IDE

Fubar (Marcel)

Citaat van: sijm138 op  2 juni 2010, 20:30:46
het is idd een probleem motor het is echt een motor voor de stevige door rijder dus iemand die heb lkkr vaak hoog in zijn toeren laat draaien want als je er mee rijdt als een ouwe oma dan slipt de motor snel dicht heb het er op het werk wel eens over met een collega en die zegt dat het echt een motor is wara je mee moet trappen anders slipt hij dicht



Dat had ik ooit met de R5 1.4 TSE, voorzien van een twee-traps carburateur. De tweede zat regelmatig 'dicht'. Flink 'gassen' was de remedie.

l- :neen:
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Flock

Gisteren weggebracht, en vandaag werd ik teruggebeld!

Na het uitlezen bleek het de brandstofregelaar te zijn, vertoonde wat happeringen..
Deze dus maar laten vervangen en hopen dat het dit ook was!!

Maar ben bang dat het hier niet bij blijft, gezien de vele de topics met hetzelfde probleem!
Renault wat anders??
Auto's tot nu toe..Clio 16v - Clio Williams - Megane coupe Ph1 1.6 16v - R19 16V Cabrio - Megane coupe Ph2 2.0 16v IDE

Fubar (Marcel)

#18
Renault wat anders??
Auto's tot nu toe..Clio 16v - Clio Williams - Megane coupe Ph1 1.6 16v - R19 16V Cabrio - Megane coupe Ph2 2.0 16v IDE
Y
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Flock

#19
Oke, het volgende..(Meer aan Matthew gericht deze keer)

Heb gezocht op IDE, kom dus ook bij een topic uit waarin precies dezelfde klacht wordt omschreven.
Zo kwam er bij hun (na het uitlezen) ook de benzinedruk regelaar en sensor naar boven, echter bij 2 man in het topic vervangen maar geen goede uitkomst..Probleem kwam weer even hard terug na een tijdje..

Las ook ergens dat jij een manier beschreven had om deze motoren te reinigen met Forte, zou je me deze kunnen sturen?
Dan laat ik hem eens hiermee beginnen voordat ik het duurdere werk ga proberen.
Of heb jij nog een ding die ik misschien als eerste onderhanden moet nemen?
De EGR is overigens nog niet zo lang geleden vervangen, heeft een +/- 20.000 Km zn werk gedaan en heb ik bij aankoop meteen afgeblind!
Ik tank V-power, en het doortrappen is zeker niet het probleem,  dan zouden ze nu van Chrome moeten zijn!:q

Grz

@ onderstaande:

Bij deze gaat het rijtje niet meer verder met Renault!
Schitterende en Heerlijke auto's qua design en zitcomfort, maar de rest hebben ze geen kaas van gegeten lijkt het.
Jammer maar helaas, na 5 keer op mn bek te zijn gegaan moeten we over naar iets anders.


Renault wat anders??
Auto's tot nu toe..Clio 16v - Clio Williams - Megane coupe Ph1 1.6 16v - R19 16V Cabrio - Megane coupe Ph2 2.0 16v IDE

Rick Santbergen

Tja als je een beetje vooronderzoek had gedaan, had je nooit een IDE gekocht.

Flock

Daar heb ik nu niks meer aan toch 8)7
Ze hebben me gewaarschuwd, ben het zelf schuld bladiebla..
Al die andere Renaults waren echt geen steek beter met sensoren en dat soort dingen..

Beter kom je met een oplossing  !-!
Renault wat anders??
Auto's tot nu toe..Clio 16v - Clio Williams - Megane coupe Ph1 1.6 16v - R19 16V Cabrio - Megane coupe Ph2 2.0 16v IDE

Rick Santbergen

Heb geen oplossing voor je.
Maar vond het hypocriet om een merk af te zeiken om problemen die je zelf opgezocht heb.

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

matthew

Flock je hebt een pm terug.

Benzine drukregelaar gaat stuk door vervuiling van de motor,dus kan zomaar zijn dat deze weer vrij snel stuk is omdat je motor niet gereinigd is.

Flock

@ Wrecked,

Leer lezen, of zeg gewoon niks meer!  :0

@ Fubar..

?!! Zeer nuttige info ieders keer.  :sleepey:

Matthew,

Thanx voor het berichtje..
Zal het doorgeven en eens proberen!
Hopen dat dit een uitkomst is..
Renault wat anders??
Auto's tot nu toe..Clio 16v - Clio Williams - Megane coupe Ph1 1.6 16v - R19 16V Cabrio - Megane coupe Ph2 2.0 16v IDE

Fubar (Marcel)

Citaat van: Flock op  8 juni 2010, 06:56:17

@ Fubar..

?!! Zeer nuttige info ieders keer.  :sleepey:



Flock je hebt binnenkort PM
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

matthew

Mod Break:We houden het wel graag een beetje rustig hiero,alvast bedankt voor de medewerking

@Flock

Succes en graag gedaan.

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Flock

Update  !-! :

Werd net gebeld met de melding dat die klaar is, de benzinedruk regelaar is vervangen (160 Euro ex.btw)
Had meteen gevraagd te kijken naar de "vervuiling"  maar alles was mooi schoon!

Leve die dichte EGR  _o_  _o_

Verder meteen de riem laten vervangen, een grote beurt gegeven en het verhaal van Matthew gevolgd.
Dit alles heeft me 400 euro gekost, maar rijd weer als vanouds!! (maar ik juich nog niet te hard, na het topic van Denman)

mop mop, het gas kan er weer op  8)7
Renault wat anders??
Auto's tot nu toe..Clio 16v - Clio Williams - Megane coupe Ph1 1.6 16v - R19 16V Cabrio - Megane coupe Ph2 2.0 16v IDE

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev