Advertenties


Gezien DEEL 16

Gestart door Stefan, 31 mei 2010, 19:58:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Robin

Mr.Anderson is helaas geen Megane Clublid meer.
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rogier

heeft ie alles weer opgeheven ? zonde!!

Dennis Postma

Rogier je hebt PM.

Eergisteren op de veerallee in Zwolle een blauwe phase 1 coupe met gouden velgen een elia spoiler en grijs gespoten achterlicht kappen.

Rick Santbergen

Vanmiddag in Steenbergen op de Westberg deze cabrio zien staan.


De achterbumper is volgens mij van een coupé maar verlengd voor een cabrio.
Heb in ieder geval deze achterbumper nog nooit op een cabrio gezien.
Deze cabrio staat ook op google streetview http://maps.google.nl/maps?hl=nl&q=steenbergen&ie=UTF8&hq=&hnear=Steenbergen,+Noord-Brabant&gl=nl&ei=Prl_TNiOLJOJOIezyIMO&ved=0CBoQ8gEwAA&ll=51.577416,4.310546&spn=0,0.010707&t=h&z=17&layer=c&cbll=51.577049,4.310233&panoid=qKAnRu-G40weLbROoRl_9g&cbp=12,99.05,,0,5

Daarna kwam ik in Steenbergen op de Franseweg een grijze megane coupé phase 2 (dacht ik?) tegen.
De voorbumper was hetzelfde als die van Rogier en zag ook dat er een andere achterbumper op zat.
Ik heb nog even mijn hand opgestoken naar de bestuurder.

Ik heb helaas geen flyers. Komende meeting maar eens vragen.

Ook ben ik vanmiddag met mijn auto op de foto gezet door een google streetview auto. Binnenkort dus eens kijken of ik erop sta.

Joey Voormolen

Achterbumper is zo te zien nog niet echt goed gelukt.
Lowered M3C GT

Stefan

D'r moet nog heel wat aan gewerkt worden idd..
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Vandaag ben ik wezen wadlopen. Na afloop nog even in Dokkum geweest. En wie zag ik daar aan de overkant van de gracht rijden? Peter van der Meij in zijn groene Decepticon coupe. Blijft een prachtige auto  _o_, jammer dat ie geen lid meer is.  :neen:

Rogier

inderdaad erg zonde, heb die auto hellaas nooit in het echt gezien

Robin

Ik wel, erg mooi apparaat, jammer dat hij inderdaad geen lid meer is :neen:
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Dennis Postma

Via hyves heb ik wat met ´m heen en weer gekrabbelt. Peter vertelde me dat de auto helaas niet door de APK is gekomen en dat ie binnenkort geschorst wordt. Dan zal ie gaan overwegen wat er mee gaat gebeuren.  :x

boertje (Sander)

Ik zie vaak tussen Doesburg en Dieren een mooie zwarte Megane II 2.0 16v turbo rijden met het volgende kenteken 24-SN-LK.
Wellicht iemand van de club?
Het leven is mooi je moet het zien!!!!

Rogier

zover bekent hebben we geen zwarte rs in de club, en ook niet tussen doesburg en dieren.

ik zal me ogen is open houden als ik langs doesburg na drempt rijd.

Joey Voormolen

Zie tegenwoordig elke ochtend een antraciet grijze megane 3 rijden in rs uitvoering hier in spijkenisse.
Super mooie kleur ook voor de rs. De wagen is gewoon super!!
Lowered M3C GT

JanJ

Plekje zoeken om de auto te kunnen parkeren in Spijkenisse..................blijkt er een braderie te zijn.

Zelfs voor of achter de super-glimmende coupe van Joey was geen plek.............

Ik wist niet dat je daar woonde maar hij staat er netjes bij.

Gr, JanJ.

Rick Santbergen

Ik kwam vandaag de volgende megane II tegen in Tholen.
Auto zag er heel mooi uit.
Bekende van iemand?



EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev