Advertenties


Gezien DEEL 16

Gestart door Stefan, 31 mei 2010, 19:58:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Rogier

gister avond op de meeting in veenendaal stond de oude coupé van tatum (die oranje met lsd deuren)
is een mooie wagen ;)

Joey Voormolen

Zonde van de achterbumper dat grote gat

Op de achtergrond staat een mooi zwarte heb je die ook geflyerd ahha
Lowered M3C GT

Rogier

die zwarte zag ik pas op de foto was denk gefocust op die gele  8)7

Joey Voormolen

Dat is echt zonde man had een mooie aanwinst geweest voor de club
Lowered M3C GT

Rogier

als ik die auto volgende keer weer zie dan doe ik ff een flyer onder de ruitenwisser ;)

Joey Voormolen

net 10 min geleden anthony of te wel tmcabrio gespot hier in spijkenisse. Hij zag er netjes uit.
Lowered M3C GT

Rogier

hij is een aardig eindje van huis :P

Joey Voormolen

ja dat blijkt maar weer
Lowered M3C GT

Benjamin Renon

Vanmorgen rond 11:00 uur op het Retailpark in Roermond een zwarte fase 1 gezien. Met als raamband little devil, voorbumper was dacht ik een Volcano, achterbumper zoals ik die ook heb, Devil eyes en ik meen niet verlaagd. Helaas geen foto kunnen nemen, was telefoon vergeten. Stond alleen een beetje "a-sociaal" geparkeerd terwijl er nog voldoende echte parkeervakken waren.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

JanJ

Maandagavond ca. 19.30 u .................vanaf Spijkenisse-Noord de Groenekruisweg overgestoken............een hele lage gele Megane 1 - Phase 2.

Sjeetje Joey, hij is serieus laag  :q ..............kun je hier het gras niet eens komen maaien met dat ding  8)7 .

Gr, JanJ.

paikey

hahah las de beschrijving en dacht ook gelijk dat dat maar 1 iemand kon zijn _o_

Benjamin Renon

Rond 17:40 uur op het werk in Nuenen een witte Mégane 3 RS met originele Renault Sport bestickering... Was een helen nette wagen. Kenteken was 11-LKD-2
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Joey Voormolen

@ Jan j is goed, maar dan mag je je portomonee wel open trekken hoor. Waar moet de klus geklaard worden?? :D
Lowered M3C GT

Rogier

ik zag net Mr Anderson (Rob) rijden bij de jansbuitensingel in arnhem, ik haalde hem ff in en toeterde nog ff hij heeft mij ook gezien ;) ik herkende je aan de achter lichten had ze al gezien toen de auto bij je huis stond ;)
je hebt mooie achter lichten heb ze nog niet eerder gezien, en hou der rekening mee die bra mag maar 7 dagen achter elkaar op je motorkap liggen he, wat ik begrepen heb kan je lak kapot gaan als je het langer doet ;)

paikey

bij deze bevestig ik rogier zijn feit dat je de bra er idd echt niet langer als een week op moet hebben hoor :o

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev