Advertenties


Gezien DEEL 16

Gestart door Stefan, 31 mei 2010, 19:58:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Edwin Postma

vandaag in assen,
een rode coupe phase 1 met andere bumpers(niet geheel mijn smaak)
een scheve dubbele uitlaat, verzakte achterklepspoiler, chrome spiegels, chrome achterlichten, verlaagd en chrome spinners. en een pools kenteken :x
Truckertje

Rogier

afgelopen maandag, een zwarte fase 1 met een cleane kofferklep, strakke achterbumper hij/zij reed in een zijstraatje van de steenstraat in arnhem.
ik heb geen foto's en ook geen kenteken onthouden.

Koentje

Vandaag in Ossendrecht een gele coupe gezien met 15 of 16 Inch velgen
Hij reed van Ossendrecht naar Hogerheide.
Ik kon niet zijn kenteken opschrijven omdat ik met de bus van de zaak reed.
Iemand van hier of een bekende van iemand?

Rick Santbergen

Er rijden wel meer gele coupé met 16 inch velgen, was er nog iets speciaals aan? ;)

Rogier

vanmiddag in arnhem richting de Dr. C lelyweg. zag ik een gele coupé met een evo spoiler 17 inch wielen, andere achterbumper en sideskirts met een zwarte standaard bumper.

Edwin Postma

die heef tene hele poos op marktplaats gestaan.
heb hem ook al eens in apeldoorn gepsot.
was van een zij ;)

maar ik zag vandaag op de A27 ter hoogte van huizen een gele fase 1 cabrio rijden met,
frontlip, lm velgen, chrome lexus lichten, booskijkers en een andere uitlaat(als ik het goed zag)
Truckertje

Koentje

Citaat van: Wrecked op 25 oktober 2010, 18:18:24
Er rijden wel meer gele coupé met 16 inch velgen, was er nog iets speciaals aan? ;)

ja hij had lexus achterlichten en geen orginele 16 Inch velgen.
En standaard uitlaadje

Joey Voormolen

deze week 2 x de megane coupe 3 rs gezien in het antraciet grijs in hoogvliet en spijkenisse.

& wrecked heeft ook concurrentie.
Had alleen andere velgen en ander uitlaat systeem. En stond ook keurig netjes laag.
Gezien in rotterdam bij blijdorp.
Lowered M3C GT

Benjamin Renon

Vandaag op het DOC in Roermond een gele Megane 3 RS (02-N**-2) gespot op, denk ik, winterwielen. Waren nl niet de standaard RS-wielen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Joey Voormolen

Vandaag op industrie terrein halfweg in spijkenisse 2 megane 3gezien in 5 deurs gt line uitvoering.
Kleur antraciet grijs.
Lowered M3C GT

Rogier

gister avond op de westervoortse brug een gele coupé, met een beetje dezelfde setup als dirk zelfde bumpers in iedergeval sideskirts waren anders.
volgens mij reed hij met een maatje want hij zat dicht op zijn voorganger :P

Nicole

#116
Ik kwam kort geleden deze Megane Coupe tegen, op een parkeerplaats in Winschoten bij de C1000.
Vond hem een beetje raar hoog op de poten staan voor, verder andere knippers aan zijkant, leek vanaf onze afstand niet mooi, want je zag nog duidelijk de vorm van de normale knippers, gezien deze een andere vorm hebben, en vind de windschermen ook alles behalve sportief lijken op 'n coupetje..
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Joey Voormolen

vandaag om half 4 een blauwe phase 1 gezien op een aanhanger met evolution velgen.
Lowered M3C GT

Roy (Coup a One)

Nog gekker vanmiddag 16:50, als je een Megane Cabrio ziet met een aanhanger erachter daar waar een huif op zat! 8)7

Fubar (Marcel)

Nein, ich hab' kein NSB-Kennzeichen. Verdammt noch mal  >:(

http://www.telegraaf.nl/jsp/foto_window.jsp?id=http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00259/kenteken_259499d.jpg&caption= &copyright=null &artid=8141530&artsec=autovisie_nieuws&artparsec=autovisie&arttit=DUITS :D
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev