Advertenties


Hoe hebben jullie je ramen getint?

Gestart door RvdPol, 17 september 2004, 13:43:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

ids

Michel heeft het al eerder gezegt, bij goede folie kun je gewoon nog duidelijk naar buiten kijken. Voor de voorruit moet je dus zeker goed folie gebruiken. Zelf heb ik mn voorruit ook 35% getint en ik kan nauwelijks merken van de binnenkant dat er folie op zit :D

Shane

zie je snachts nog genoeg met tinten ?

ids

Zat, zoals ik al zei ik heb het nauwelijks door dat er folie op zit! als je er de eerste dag mee rijdt zul je wel even het verschil zien maar dat is echt minimaal als je maar goede folie gebruikt! daarna lijkt het alsof je nooit anders gehad hebt ;)

Bob

Bij mij gaat het binnenkort ook gebeuren. Ik ga rondom (excl voorruit) voor dezelfde percentages....weet alleen nog niet welke  ;D

Broekie

Ik heb nu mijn achterraam, en achter zijruitjes 70%
en de voor zijruiten 30%

ik ga binnenkort mijn voorraam ook laten doen, maar zit er nog over te denken hoeveel %

IIG kan ik goed naar buiten kijken, en naar binnen kijken gaat achter bijna niet, voor nog redelijk goed.
maar dit komt volgens mij ook door het licht wat nog door de voorraam komt.

rombartus

ik heb rondom 30%
savonds kun je van buiten echt niet naar binnen kijken,overdag een beetje.
van binnen kun je ook savonds heel goed naar buiten kijken.
ik kwam laatst een auto tegen die zelfs zijn buitenspiegels had geblindeerd,vond het mooi staan

Ferdi

Citaat van: Bart op 18 september 2004, 22:13:12
ik kwam laatst een auto tegen die zelfs zijn buitenspiegels had geblindeerd,vond het mooi staan

Dus die heeft alleen zijn binnenspiegel nog maar?  :-\

EyesOnly


rombartus

ik denk dat hij dat ook gedaan heeft voor de looks.

Se-Bas

Citaat van: Don Broekie op 17 september 2004, 19:07:58

ik ga binnenkort mijn voorraam ook laten doen, maar zit er nog over te denken hoeveel %
Naar mijn weten mag je deze niet meer dan 20% blinderen...dus zoveel keus heb je niet..

EyesOnly

Citaat van: Bart op 19 september 2004, 09:06:26
ik denk dat hij dat ook gedaan heeft voor de looks.
Dat mag ik wel hopen ja ! :)
Ik zou er niet graag naast rijden op de snelweg.....

Stefan

het kan haast niet anders als voor de looks geweest zijn want verder is het echt niet nuttig.... ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

sebastiaan

Sinds zaterdag rondom 30 % s'avonds geen last sterker nog voor achter op komend verkeer is niet lastig. :D

Stefan

30% rondom is ook niet zo heel veel natuurlijk, ik kan daar ook nromaal doorheen kijken in het donker... :D ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

RvdPol

Wow bedankt allemaal voor de reacties! :D :D

Ik kan het bij een zwager van een collega van me laten doen, die doet het voor zijn werk en schijnt het echt super strak te kunnen zetten, dus ik ben benieuwd. Maar ik moet even wachten tot-ie contact met me opneemt.

Ik denk dat het toch rondom hetzelfde wordt dan :D  Great bedankt luitjes ;D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev