Advertenties


Hoe hebben jullie je ramen getint?

Gestart door RvdPol, 17 september 2004, 13:43:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sander75

Hi,

ik wil er ook folie op plakken op de achterste twee en de achterste ruit, maar moet het nou op de buitenkant of aan de binnenkant?

sander


Michel Veltman

even kort vraagje omtrent de zonnebanden
welk percentage hebben jullie het gedaan ???

ik ga morgen met Restyle bellen voor afspraak en wil iig rondom 35% en zat te denken aan 35 of 50% voor zonneband ???
hoor graag tips/ervaringen/meningen etc ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Bob

Bij mij is de zonnenband ook 35 %... vind ik het mooiste... alles gelijk  :D

Stefan

Michel,

Voor het geval je het nog niet wist... :P

Bij mij is de zonneband 70%(geloof ik)
in ieder geval net zoals de achterruit
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

royyyyyyy

Hoi ben ik weer.

Ik lees dat ze zeggen dat er geen wet over is..
ik vind het blinderen zelf ook heel mooi en wilde het ook zelf maar helaas jongens ik zit bij de politie dus heb het uit laten zoeken.

In het voertuigreglement staat dat je de voorruit en de voorzijruiten niet mag voorzien van onnodige voorwerpen. daar word dus ook voor geschreven.

Coating mag ook niet want in de tweede alinea van dat reglement staat dat je je ramen niet mag verkleuren.

coaten word gedoogd omdat daar nog geen rechterlijke uitspraak van is en dat is bij folie wel het geval daarom krijg je daar dus een bekeuring voor van 95 euro( maar nooit van mij ?).

Voor het geval jullie denken wat moet zon matennaaier op deze site. Ik ben geen gewone politie ik werk op het paleis van justitie bij de echte criminelen zoals de zaken van mishandelingen en moordzeken.

Bonnen schrijf ik niet gelukkig. hahahah.


als je nog vragen hebt hoor ik het wel mocht je het willen nalezen dan zal ik dat stukje tekst waar dat in staat hier neer zetten.


gr roy

martijn bogaers

ben laatst gepakt door de politie vanwege me ramen getint. ik heb namelijk alles getint. en zei dat hij me niet kon zitten maar zag wel dat ik geen gordel draagde, dus wat is nu de defintie van tegenstrijdig. nu heb ik zes dagen de tijd om het eraf te halen of anders een boete van 75 euro.
dus wat denk dat ik doe        ja idd ja de boete.

dus als je wordt aangehouden en ze geven je een boete altijd vragen of je nog de kans krijgt om het eraf te halen.

peterachterop

o dan is t 20 euro goedkoper geworden.

dacht juist dat dat meer ging kosten.

mickeynox

Ja ik ook en heb ook al veel verhalen gehoord dat ze het ter plekke eraf moesten halen.

Maar is wel erg tegenstrijdig ja, als ze je niet zien zitten maar wel dat je geen gordel om heb. Is die 75 eury niet de boete voor je gordel en moet je die van je ramen nog krijgen  ???

Remco v.K.

hoe toevallig is er deze week een topic geopend door een sponsor van de RMC en RTC: klik . Dit zou weleens interessant zijn mits het klopt wat de sponsor zegt. Laat ze de feiten/uitspraken van de voorbeelden maar eens posten!

mickeynox

leuk en aardig maar leg dat maar es uit aan zo'n uitgezakte  :police: die die regels nie goed weet. En de vorige avond nie mog van z'n vrouwtje dus dat tie lekker pisseg is en wel een bonnetje aan zo'n jonge gup in zo'n pimp wagentje wil uitschrijven (leuke zin btw  :P

onbekend

Hoi iedereen,

Even wat duidelijkheid over het blinderen van je ruiten.
( even voor de duidelijkheid ik zit dus bij de politie maar ben geen matennaaier. heb laatst al iemand van deze site ontmoet en netjes laten gaan want ik vind het zelf ook mooi staan.)

Er is een rechterlijke uitspraak( van de mensen die hiertegen in beroep zijn gegaan)
Folie en coating mag NIET.

? ? - ? ? Folie mag wel op de voorzij ruiten mits dit gebeurd door een erkend bedrijf die jou een certificaat mee geeft waarop vermeld staat dat je voorzij ruiten maar voor 25% geblindeerd zijn.
dus niet wat veel mensen denken dat je maar 25% licht doorlatende ruiten moet hebben.
dus maar 25 % blinderen en een certificaat erbij hebben is er niks aan de hand.

? ? - ? ? Coating is dus pricies hetzelfde verhaal maar daar zullen mijn collega's niet moeilijk over doen tenzij je dus mensen van de VOD tegen komt ( Verkeers Ongevallen Dienst). Zij weten hier de regels wel heel goed van en je kunt hun dus ook treffen bij grote verkeerscontrole's


De agent op straat weet in principe eigenlijk alleen wat hij aan moet met folie als er geen certificaat bij is. ?Wil je het risico wel lopen dan kun je het beste coaten maar houd dan in je achterhoofd dat dat dus ook niet mag als je geen certificaat erbij hebt.

Gr meneer agent die dit mooi vind en waar jullie geen last van zullen hebben. ( dit kun je na vragen aan een van jullie leden die ik in Garderen trof)


mickeynox

waren ze allemaal maar zo. Maar helaas is dat nie altyd het geval  :police:

Timo Zuiderduin

ik zeg waren er maar meer  :police: zoals jij  :D

maar, (jawel er is een maar)!!

in Nederland werkt het rechtsysteem niet zoals in Amerika, dat wil zeggen, als je een boete krijgt voor het hebben van getinte/gecoate ramen en je gaat hiertegen in beroep kunnen ze hier niet de andere voorgaande zaken betreffende dit onderwerp bij halen.
je maakt dus gewoon een goede kans als je in beroep gaat tegen de uitgeschreven boete.
maar zorg dan wel dat je alle zaken op orde hebt zoals een certificaat en het bewijs dat je met de coating/folie door de APK heen gekomen bent.



Rmc_Jelluh

@onbekende gast  :police:

wel jammer dat ik er in garderen bij de grote bushalte wel een kreeg :S...
weet niet of je erbij was die agenten hebben ook nog ff in me kofferbak gekeken aangezien ze vroegen of ze ff mochten luisteren .. :P ..
maar toch zonde van m'n 90 eurie...

kun je mischien volgendekeer even tippen op de site als jullie daar weer controleren rijd ik blokkie om :D :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev