Advertenties


Hoe hebben jullie je ramen getint?

Gestart door RvdPol, 17 september 2004, 13:43:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

RvdPol

Hallo allemaal,

Nou ik wil binnenkort mijn ramen laten tinten, maar wat is nou eigenlijk het mooist?
Alle ramen dezelfde tint, of achter zo donker mogelijk en voor minder?

Natuurlijk is het een kwestie van smaak, maar ik denk zelf toch dat ik er voor ga kiezen om alle ramen (bijna) dezelfde tint te geven.

Hoe hebben jullie de ramen eigenlijk getint? Allemaal bijna evenveel getint of toch grote verschillen.

ik ben benieuwd :D

Groeten,
Ronny

Michel Cijs

#1
ik heb de zogenoemde ' opbouw ' folie

voor zijkant 20%
achter zijkant 40%
achterkant 60%

loopt vind ik pers. mooi vloeiend over en nog steeds overal goed zicht

Rondom 40% had me achteraf ook wel mooi geleken, miss. wel donker maar is ook niet verkeerd

Tuned

in de zelfde volgorde als michel maar dan
70-50-30 dacht ik

sebastiaan

Morgen ben ik aan de beurt, waarom 40 % rondom michel? contrast met de auto of funktionaliteit ???

Tuned

misschien dat de voorruit nog op 20% getint gaat worden even kijken of dat wat is ???

Michel Cijs

Citaat van: sebastiaan op 17 september 2004, 14:12:22
Morgen ben ik aan de beurt, waarom 40 % rondom michel? contrast met de auto of funktionaliteit ???

heeft jan ook en is toch wel fraai nu ik het in echt heb gezien, zo op de gok durfde ik het niet aan

tint% is ook afhankelijk van het merk folie, ik had eerst 60% achter en zag er nix door, toen zat er een blaasje in en kreeg ik op garantie een andere merk folie op de achterraam; wel 60% en buiten bijna net zo donker, maar binnen een stuk beter om doorheen te kijken ;D

Tuned

weet niet welk soort folie ze bij restyle gebruiken, maar van buiten bij mij (achterruit) is ook haast niet door heen te kijken maar van binnen uit de auto heb ik daar absoluut geen last van

Michel Cijs

Citaat van: Dave op 17 september 2004, 14:25:39
weet niet welk soort folie ze bij restyle gebruiken, maar van buiten bij mij (achterruit) is ook haast niet door heen te kijken maar van binnen uit de auto heb ik daar absoluut geen last van

dat is dus hele goede folie

hoe beter je naar buiten kan kijken bij een donkere folie, hoe beter de kwaliteit vd folie ;D

Tuned

oke das mooi
moet zeggen dat ik er s`avonds ook helemaal geen last mee heb om de achterliggers te zien..
alleen als er geen buite verlichting en geen koplampen te zien zijn ja dan is het heel donker maar dat is logisch dacht ik zo...

pluspunt is dat ook de installatie nie zichtbaar is van buiten af.. ;D

sebastiaan

Citaat van: Dave op 17 september 2004, 15:56:39
oke das mooi
moet zeggen dat ik er s`avonds ook helemaal geen last mee heb om de achterliggers te zien..
alleen als er geen buite verlichting en geen koplampen te zien zijn ja dan is het heel donker maar dat is logisch dacht ik zo...

pluspunt is dat ook de installatie nie zichtbaar is van buiten af.. ;D
Ja en dat is een zeer goed argument.
Toevallig woensdag nog over gesproken met marcel.

We waren allebei van mening dat de folie ook goed is voor inbraak ed.

Tuned

VOOR inbraak? hahah
tegen inbraak, je laat minder zien, mocht je je interieur mooi willen houden is dat ook handig
mochten ze een ruitje intikken dan is ie nie aan diggelen ook wel veilig bij een ongeval of nie?

sebastiaan

Jajaja, je snapte 'm wel voor tegen inbraak dan.


Stefan

Citaat van: Dave op 17 september 2004, 13:59:46
in de zelfde volgorde als michel maar dan
70-50-30 dacht ik


Precies, ik ook zo.... :D
Dan verloopt het mooi naar voren en zie je niet zo'n verschil :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stefan

Citaat van: Dave op 17 september 2004, 14:15:19
misschien dat de voorruit nog op 20% getint gaat worden even kijken of dat wat is ???

Is het niet zo dat als alles rondom getint is je al nauwlijks/slecht door de voorruit naar binnen kan kijken Dave...?? ???
Bij mij is dat namelijk wel zo, ben ook bij Restyle geweest :D
Het lijkt mij zo slecht kijken in het donker als je je voorruit ook laat tinten...
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev