Advertenties


Klets maar raak deel 118

Gestart door Stefan, 28 mei 2010, 19:12:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Benjamin Renon

Shadow Complex is ook wel een leuke (arcade) game. Forza 3 is idd gaaf. Kom er alleen niet echt aan toe om te spelen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rebecca Fontijn

zo nog een daggie prutweer en dan gaat de gaden weer omhoog dus kunnen de bikini's weer uit de kast  8) en voor de heren de korte broek natuurlijk

Rogier

oeh bikini's en mooie vrouwen :P
van mij mag dit weer wel weer verdwijnen, heb nog genoeg met de auto te doen :P

Rogier

peter heb je die filmpjes wel eens gezien op de xbox wat ziet dat er gaaf uit zeg :P
ik wacht nog ff met een game kopen, wil eerst een nieuwe telefoon aanschaffen ;)

paikey

jha heb ik zeker gezien maar het trekt mijn gewoon nie dat soort games.....
luister nou maar naar benjamin :P

Benjamin Renon

#50
Weehee net terug van een minddagje op Spa-Francorchamps. We mochten bijna overal komen; pitbox, pitmuur en de leukste plek La Source. Wat konden sommigen toch wel erg laat remmen. 8)7 _o_ Heb van alles gezien zoals Arial Atoms, Skylines (van r32 t/m r35), Lotussen, Scooby's, Ford Focus RS'jes, Porches, Corvettes (Z06), BMW's (M3 CSL), Clio RS'jes, Mégane R26R en genoeg Evo's om te kwijlen. Zal straks even wat foto's posten.







Rest van de foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=7F4T3ZN8
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

matthew


sjerrie

Hoihoi, hier een topicje om frustraties kwijt te kunnen, wat ik vanochtend weer flink heb gehad!
Ik vraag me echt af waarom dat er asociaal hoge drempels gelegd worden en wie er zo gefrustreerd is dat hij/zij besluit om ze te leggen op plaatsen waar ze absoluut geen nut hebben behalve het verzieken van auto's van hard werkende mensen.

Vanochtend vertrek ik om 7.45u van huis naar mn werk (gemiddeld ritje van 25 minuten) en kom om 9.10 aan. Nu zal je denken, ochtend spits/files, is allemaal normaal. Dan zal ik je vertellen, ik ben binnen door gereden, de weg die ik normaal binnendoor neem is rustig en stroomt goed door, maaaaar vanochtend was de enige weg daar naartoe afgezet.

Dus ik balen, terug en via een andere weg die normaal maar 5 minuutjes langer is. Deze weg bevat enorme drempels waar je met een niet verlaagde auto al alleen maar stapvoets overheen kunt rijden, maar ik overleef het en kom tot de conclusie dat de weg waar ik langs wil... is AFGEZET.

Vervolgens besluit ik om de enige andere mogenlijkheid te pakken vanuit het dorp, en dat is via Bergen op Zoom, een stadje vlakbij. Daar pak ik een weg die nog geen 3 maanden geleden is open gegaan en daar tref ik zonder enige waarschuwing vers uitgeslepen geulen aan in de weg.. 6 geulen van zo ongeveer een cm of 4 diep en iets meet dan een wiel lang en de hele weg breed...  8)7

Op dit moment begin ik dus al te stomen >:D, want dit stukje, wat mij op een zaterdag middag zo'n 15 minuutjes zou kosten, is ondertussen al 3 kwartier bezig. Voor de mensen die hier in de omgeving wonen of bekend zijn, ik was hier dus nog niet eens voorbij de Wouwse Tol, het punt wat je van sochtends 7.30 tot +/- 9.30 wilt vermijden.

Vervolgens raaaad je het waarschijnlijk al, de binnendoorweg van berge naar Roosendaal was afgezet. de omleiding wees mij naar Heerle... Heerle is nog zo'n heerlijk boeren dorp waar de drempels hoger en stijler zijn dan goed voor een auto is, maaar omdat er maar een weg is die je kunt nemen door Heerle, KGGGRRGGGGKKKK een stuk lak van de voorkant.. Dit schuin en met een spetterende snelheid van maar liefst 7 km/u... Wie verzint het!?! 8)7

van Heerle terug naar Wouw waar ik maar de snelweg op ben gegaan (uiteindelijk dus wel voorbij de Tol) Op dit punt heb ik dus een route afgelegd van maar liefst 1 uur en 30 minuten. Dit stukje, als de eerste weg niet was afgezet, had mij 15/20 minuten gekost.

Ik vraag me echt af, waarom ze ten eerste alles tegelijk afzetten, vervolgens Overal drempels wegleggen die meer kapot maken dan goed zijn en daarna in nieuwe wegen gleuven gaan slijpen waar je je velg op kappot zou rijden zonder een stom waarschuwingsbordje weg te zetten.. 8)7 8)7

Mijn dag is weer goed begonnen.. deelt iemand deze frustratie?
~Just got Maggied~

Robin

Pfoe, dat is me nogal een bericht, maar je hebt wel gelijk, ik wordt ook kneitergek van alle drempels :P Vriendin van me woont in Veenendaal, midden in een woonwijk, ik kom dr simpelweg niet. Er zijn hele steile drempels, daar kun je schuin niet overheen omdat je geen ruimte hebt om aan te halen, zó vervelend!
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

sjerrie

Ja is inderdaad nogal een bericht als ik het zo terug zie haha, frustraties waren ook zo hoog, vertrek je optijd, gaaan ze ineens alle doorgaande wegen afzetten zonder van te voren gewaarschuwd te hebben enzo..

in woonwijken hier is het inderdaad ook verschrikkelijk, (zoals pikey ook al vaker heeft gemeld).
Ik snap echt niet wat het nut er van is.
~Just got Maggied~

Dennis Postma


Benjamin Renon

#56
22 oktober ben ik er, denk ik, ook weer te vinden. Dan gaan ze er voor de 2e keer heen. Hopelijk heb ik dan ook nog vakantie. Het ging af en toe gruwelijk hard op de hairpin af en op 75 meter voor het instuurpunt vol in de ankers. Sommigen haalden het makkelijk en sommigen met blokkerende wielen. Je kon ook gewoon gaan en staan waar je wilde en met sommigen even een babbeltje maken of zelf meerijden (als passagier). We zijn gisteren met een MR2 (SW20), evo IX en mijn 6 geweest. Af en toe leuk "gespeeld" met elkaar. (een 3 baansweg nodigt wel uit. ;)) Owja en het hoeft je niets te kosten aangezien het kijken voor nop is.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

Klinkt cool !-!
Lijkt me leuk om mee te maken Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Colin

Aangezien ik het onzinnig vind om hier een topic over te openen de volgende vraag van een maatje van me:

Er zijn nogal wat problemen met de 2.0 16v ide megane 1 fase2. Klopt het dat dit van 2001 weer normale 2.0 16v motoren zijn. Ondanks dat ze bijvoorbeeld op marktplaats met ide worden aangeduid met bouwjaar 2002?

Alvast bedankt!
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Stefan

pfoe...
Ik had toch idd het idee dat de "normale" 2L 16 kleppers vanaf 2002 in produktie kwamen, maar weet het niet helemaal zeker...
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev