Advertenties


Klets maar raak deel 118

Gestart door Stefan, 28 mei 2010, 19:12:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Robin

2002 Dacht ik inderdaad, doe een RDW kentekencheck via internet en bij de IDE staat er ook IDE in de beschrijving of "Euro 2000" :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Colin

Ik zal het doorgeven bedankt!
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Dennis Postma

Citaat van: Benjamin Renon op  1 juni 2010, 13:36:00
22 oktober ben ik er, denk ik, ook weer te vinden. Dan gaan ze er voor de 2e keer heen. Hopelijk heb ik dan ook nog vakantie. Het ging af en toe gruwelijk hard op de hairpin af en op 75 meter voor het instuurpunt vol in de ankers. Sommigen haalden het makkelijk en sommigen met blokkerende wielen. Je kon ook gewoon gaan en staan waar je wilde en met sommigen even een babbeltje maken of zelf meerijden (als passagier). We zijn gisteren met een MR2 (SW20), evo IX en mijn 6 geweest. Af en toe leuk "gespeeld" met elkaar. (een 3 baansweg nodigt wel uit. ;)) Owja en het hoeft je niets te kosten aangezien het kijken voor nop is.

Als je inderdaad echt overal mag komen lijkt me dat inderdaad ook wel mooi om mee te maken. Ongestoord foto's maken zonder hek.  ;)

Rick Santbergen

De frustratie van afgezetten wegen heb ik van het weekend ook meegemaakt. (enige 2 wegen van mijn dorp naar Breda waren afgesloten)
Gelukkig alsnog een sluiproute kunnen vinden waardoor ik maar 5 minuten meer tijd kwijt was :)

Drempels heb ik tot nu toe weinig last van gehad. Kan vrijwel overal komen, alleen bij mijn vriendin moet ik rustig rijden in de straat.
Alleen van die hele korte hoge drempels heb ik hekel aan. Zoals deze, maar vaak zijn ze nog hoger:


Fubar (Marcel)

#64
Citaat van: Robin op  1 juni 2010, 15:07:06
2002 Dacht ik inderdaad, doe een RDW kentekencheck via internet en bij de IDE staat er ook IDE in de beschrijving of "Euro 2000" :)

Hoi,
Er zullen altijd wel 'uitloopmodellen' zijn die bijv. in 2001 zijn gefabriceerd, maar begin 2002 op kenteken zijn gezet.
Zeker is dat Renault verdere IDE-fabricage medio 2002 heeft gestaakt en bij de facelift van fase 2 tweede helft 2002 alleen nog de 2.0i 16V heeft ingebouwd. (1.6 16V ff buiten beschouwing gelaten of course)

Tippie: IDE heeft motorcode F5R ..., 2.0 16V = F4R ...

De 2.0 16V van fase 1 (1997-1998) had/heeft code F7R ...

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Benjamin Renon

Citaat van: Dennis Postma op  1 juni 2010, 15:39:25
Citaat van: Benjamin Renon op  1 juni 2010, 13:36:00
22 oktober ben ik er, denk ik, ook weer te vinden. Dan gaan ze er voor de 2e keer heen. Hopelijk heb ik dan ook nog vakantie. Het ging af en toe gruwelijk hard op de hairpin af en op 75 meter voor het instuurpunt vol in de ankers. Sommigen haalden het makkelijk en sommigen met blokkerende wielen. Je kon ook gewoon gaan en staan waar je wilde en met sommigen even een babbeltje maken of zelf meerijden (als passagier). We zijn gisteren met een MR2 (SW20), evo IX en mijn 6 geweest. Af en toe leuk "gespeeld" met elkaar. (een 3 baansweg nodigt wel uit. ;)) Owja en het hoeft je niets te kosten aangezien het kijken voor nop is.

Als je inderdaad echt overal mag komen lijkt me dat inderdaad ook wel mooi om mee te maken. Ongestoord foto's maken zonder hek.  ;)

Wij stonden bij de betonnen barrieres bij de La Source hairpin. Als je je arm uitstrekte kon je de wagens (bijna) raken.
We keken ook praktisch tegen Eau Rouge aan. Maar de hairpin was een prachtige plek om te staan. Een kerel had volgens mij op iets langer dan een halve dag 1900 foto's gemaakt.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Paul

Als je de auto verlaagd, dan moet je niet zeuren dat hij over drempels schraapt vind ik.
Neemt niet weg dat ze gruwelijk irritant zijn en van die afsluitingen word je ook ziek.
Ben ook ooit in zo'n sleuf gereden met de coupe, had mooi 2 velgen krom. Stond geen bord of andere waarschuwing.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Rick Santbergen

Citaat van: Paul v Dijk op  1 juni 2010, 19:25:57
Als je de auto verlaagd, dan moet je niet zeuren dat hij over drempels schraapt vind ik.

Ben ik het mee eens. Echter als de drempel niet meer aan de voorschriften voldoet mag je best zeuren.
Die voorschriften zijn immers gemaakt om auto's te beschermen. Maar ook natuurlijk zodat een ambulance met patiënt er nog normaal overheen kan zonder dat de patiënt zijn rug breekt.

matthew

In 2002 zijn er weer gewone 2.0 16v motoren ingelegd en geen ide's meer.

Stefan

Nou, als dat de vraag niet moet beantwoorden allemaal.. Y :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Fubar (Marcel)

Yep! Y Voor ieder verder goed antwoord: douce points ;)
PS: misschien dat Renault Dieppe ooit op een nieuw IDE-tje komt :huh: :D
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Stefan

Tsja, je weet het niet... :D
Directe inspuiting is hedentendage juist weer heel hot en actueel Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

deze wielen zijn wel uber gaaf zeg, lijken op die van mij maar toch vindt ik ze mooier. :P

Dennis Postma


Rebecca Fontijn

even de gele cabrio weer in beeld is te lang geleden  :P

becs dacht vandaag laten we eens fijn koffie gaan drinken bij mn moeder ..zo gezegd zo gedaan ....met het kapje open offcourse.
afijn koffie op dus weer richting huis start ik mn auto parkeer uit, je kent het wel, sta bij mn moeder voor de deur nog gedag te zwaaien slaat mn auto uit  :?
op nieuw starten zou je denken maar .. dat deed ie zelf .... vraag me niet hoe maar het gebeurde zal mn auto dan toch kit heten en niet biatch  :?.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev