Advertenties

ACT reactie's op de projecten topics deel 31

Gestart door Stefan, 26 mei 2010, 21:38:09

Vorige topic - Volgende topic

matthew

@Jan

Ziet er netjes uit  Y,en ik lees nog meer goede plannen. _o_

Rick Santbergen

Coupé ziet er weer mooi uit Lammert.
Die carbon motorkap staat hem goed o-)

Dennis Postma

Ziet er netjes uit Lammert.

Maar waarom herhaal je je eerste project bericht weer aan het eind van je project pagina?  :?

Lammert

Citaat van: Dennis Postma op 18 juni 2010, 08:37:57
Ziet er netjes uit Lammert.

Maar waarom herhaal je je eerste project bericht weer aan het eind van je project pagina?  :?
om hem te bumpen :$ bedankt voor de leuke reacties btw
tuning is an art

Joey Voormolen

Staat er weer netjes bij !-!, maar de carbon motorkap vind ik persoonlijk geen succes. :)
Lowered M3C GT

paikey

ziet er idd weer zeer strak uit !-!
maar merk zo als met al wat meer dingen da joey en ik op de zelfde lijn zitten......idd de motorkap
vind ik ook niet echt mijn ding.

Rogier

jammer dat je niet alle foto's online laat staan, een complete projecten pagina is toch leuker, dan ziet iedereen het van begin tot eind. ;)

ik zelf vindt carbon echt zonde van de auto, en als je het dan daadwerkelijk wilt gebruiken is het mooier op een donkere kleur auto.
of ga had je toevallig nog een re-spray in gedachten ?

verder ziet je auto er strak uit ;)
succes verder !-!

Lammert

Citaat van: Rogier op 19 juni 2010, 10:55:38
jammer dat je niet alle foto's online laat staan, een complete projecten pagina is toch leuker, dan ziet iedereen het van begin tot eind. ;)

ik zelf vindt carbon echt zonde van de auto, en als je het dan daadwerkelijk wilt gebruiken is het mooier op een donkere kleur auto.
of ga had je toevallig nog een re-spray in gedachten ?

verder ziet je auto er strak uit ;)
succes verder !-!
heb alle fotos op me pc staan , heb een mapje daar heb ik alles op datum wat er aan de auto gebeurd is , dus vanaf het begin dat ik hem standaart kocht , geloof me het zijn er wel paar hondert fotos :B
tuning is an art

Rogier

haha dat wil ik best geloven, ik heb er ook een aantal. ;) maar waarom zet je er dan niet een aantal in je projecten pagina dan kunnen ze hier door andere bewondert worden ;)

Lammert

Citaat van: Rogier op 19 juni 2010, 12:41:56
haha dat wil ik best geloven, ik heb er ook een aantal. ;) maar waarom zet je er dan niet een aantal in je projecten pagina dan kunnen ze hier door andere bewondert worden ;)
maybe doe ik dat wel eens als ik er ff zin in heb :P nogal veel werk , je ziet echt vanaf het begin tot eind elk dingetje aan me auto worden verandert hihi :$
tuning is an art

Rogier

matthew

Dirk Kuipers

Hey Rogier.. Bumper zal hem zo vast mooi staan!
Jammer dat je bolle adapterplaten hebt genomen waardoor je spiegels naar beneden hangen. Er zijn ook vlakke adapterplaten te krijgen namelijk.

Rogier

die adaptor platen zaten al op de auto ;) en zijn in kleur gespoten;)

die bumper staat hem erg gaaf, heb al veel positieve reactie's gehoord.
ook al gehoord dat ze deze bumper nog niet op een coupé hebben gezien :P

Dirk Kuipers

Deze bumper zie je inderdaad niet erg vaak. Ik ben benieuwd hoe hij er in kleur uitziet onder de auto. Op de foto waar hij nog wit was leek het erg mooi te staan!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev