Advertenties

ACT reactie's op de projecten topics deel 31

Gestart door Stefan, 26 mei 2010, 21:38:09

Vorige topic - Volgende topic

Rick Santbergen

No offence.

Maar volgens mij klopt dat niet en kan het wel schuiner.
Ik heb even een stripje van jou filmpje gemaakt ter indicatie. (en omdat ik me dood verveel :0)

55 seconden: hier ben jij al van de laatste bobbel af. (kijk het filmpje er al op na)
56 seconden: Hier heb jij nog niet ingestuurd, want je wielen staan recht. Toch ben je al heel stuk verder dan op 55 seconden kijk maar naar de put ter indicatie.
57 seconden: Heel licht heb jij hier ingestuurd, maar nog niet vol.
58 seconden: Eindelijk er wordt ingestuurd
1 minuut en 5 seconden: Hier had je schuiner uitgekomen als je eerder instuur. Of desnoods ga steken. Hierdoor zou je bumper minder dicht op de stenen komen.
1 minuut en 7 seconden: Hier staan je banden alweer recht, waarom niet ingestuurd blijven? Dan ga je schuiner

Feit blijft dat die bobbels belachelijk zijn en je daardoor zeker niet lager kan.

paikey

Maar als ik gelijk ga insturen als ik van de bobbel afkom zit ik tegen een stoeprand....en kom ik eens stuk afrit tekort....

Rogier

wrecked jij had echt niks te doen he :P maar ik denk dat peter het elke dag ziet en het filmpje is maar een indicatie en uiteraard zie je niet alles op een filmpje ;)

Rick Santbergen

Citaat van: Rogier op 26 juli 2010, 19:24:15
wrecked jij had echt niks te doen he :P
Klopt  :D
Citaat van: paikey op 26 juli 2010, 18:48:09
Maar als ik gelijk ga insturen als ik van de bobbel afkom zit ik tegen een stoeprand....en kom ik eens stuk afrit tekort....

Klopt maar bij 1 minuut 7 en 1 minuut 10. Kan je zien dat jij niet gebruik maak van de breedte van de afrit.
Dus je hoeft misschien niet meteen in te sturen. Maar het zou wel eerder kunnen.

Stefan

Die Wrecked heeft idd echt geen moer te doen......... 8)7 :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Koentje

@Paikey, wat een stomme hoge bobbels zijn dat.
Ben vanavond een rondje Prinsenbeek gedaan en kwam een aantal hoge drempels tegen waar de stenen versleten waren, door de bumpers van de auto's tegen schaven.
Heb er geen foto van kunnen maken vanwege het weer.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Joey Voormolen

Ik weet de oplossing paikey andere voorbumper die minder lang is o-)
En wat rick zei iets schuiner maar geef wel toe is een kloote drempel.
Zou hem is een keer zelf moeten nemen om het te ervaren, keertje meeting doen in je straat kennen we kijken wie het red. :D
Lowered M3C GT

paikey

ben al op zoek geweest naar een andere bumper inderdaad maar vind maar geen mooie.....
maar jullie zijn uitgenodigt om het allemaal een keer te komen proberen hoor !-!

Joey Voormolen

Nou tot gauw dan!!
Ja zijn weinig voorbumpers interesant voor de phase 1, weet wel mooie maar iedereen heeft zo een andere smaak he. o-)
Lowered M3C GT

paikey

maak me gek,welke bumper had je in gedachte?

Rogier

een originele met zo'n lip erop als mariska maar dan is het de vraag staat dat mooi met jou kleur ?

Rick Santbergen

@ peter

Vind de bumper die jij heb, wel één van de mooiste

Rogier

hij is ook mooi alleen peter wilt een stukkie lager en dat kan niet met die bumper ;)

Benjamin Renon

Tuurlijk kan ie wel lager... ;) Alleen of alles dan heel blijft. :x Heb ook vrij lang gezocht naar een bumper die in mijn ogen mooi was.

Dit vond ik ook wel een leuke bumper:
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev