Advertenties


20 Juni Buggy rijden Breda

Gestart door matthew, 23 mei 2010, 00:02:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Stefan

Citaat van: Dennis Postma op 21 juni 2010, 11:51:52
En ze wouden wilden zelfs Stefan zijn jas aannemen. Maar je kon er heerlijk zitten bij de haart haard;)


:D :D :D
Boven Hoevelaken liggen ze wat taal betreft nog wat achter he..... Y ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma


Stefan

Graag gedaan jongen.......... :D 8)7

;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Veltman

dit is nu wat ze bedoelen met ''alles wat u zegt kan tegen u gebruikt worden''...................... :D :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Volgens mij is het eerder alles kan en ZAL tegen u gebruikt worden.  :D

Maar Michel, laat jij de volgende keer je helm thuis? Ik vond je er nog erg schoon uit zien na afloop.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Veltman

jullie zijn gewoon jaloers  >:D
heb 0 zandkorrel in mijn mond gehad  ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Rogier

michel hoe viezer hoe beter was toch de motto van deze meeting :P
maar 1 ding is dan wel jammer michel jij bleef schoon en je vader had zijn gezicht aardig zwart van de stof moest je je vader dan ook niet zoiets aanbieden :P

Michel Veltman

haha ja sorry...het was een vaderdagkado...en er stond nergens in de regels dat ik rustig aan moest doen :D (en dat heeft mn pa dus geweten  o-))
volgende x gaat die helm mooi weer op, ideaal zo'n ding  --
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Rogier


Rick Santbergen

Snelheidsgevoel met een helm op lijkt me toch minder :x

Michel Veltman

nope.... totaal geen last gehad van gebrek aan snelheid..tempo zat er goed in, vloog er bijna 1x af zelfs en dat was met helm op niet minder ''snel''  ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

Met mijn kop in de wind en de herrie achter me was toch wel een beleving hoor Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

er zaten jammer genoeg wel wat vershillen in de snelheden van de buggy's die van peter en stefan (laatste buggy) reed rond de 63/65 kmph die van ons 65/69 kmph en die van ten brink rond de 75/79 kmph
die van ons hield ook in op de zandpaden enzo.
en achter me hadden ze een kleine bbq, me buggy stond verkeerd afgesteld en kwamen wat vlammen uit de pijp :P

Rick Santbergen

Het lijkt me ook niet makkelijk die buggy's motorisch in orde te houden ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev