Advertenties


20 Juni Buggy rijden Breda

Gestart door matthew, 23 mei 2010, 00:02:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rogier

ja klopt, me moeder moet me opa straks na huis brengen ;) ik had toch liever in me moeders auto gezeten :P iets meer comfort en sneller :P

Rick Santbergen

Laatste keer dat ik jou zag rijden op de snelweg met de meg. Reed je hard zat ;)

Rogier

:D ik hou van doorrijden, maar de laatste keer dat je mij zag was toch met de afsluitings meeting in gorinchem of niet ?

Rogier

sorry wrecked ik ga toch met me moeders auto :P

Rick Santbergen

Citaat van: Rogier op 20 juni 2010, 11:09:32
:D ik hou van doorrijden, maar de laatste keer dat je mij zag was toch met de afsluitings meeting in gorinchem of niet ?

Nee, toen jij en Benjamin onderweg waren naar Gronou. Was jullie toen tegen gekomen op de snelweg.

matthew

Het adres voor de navigaties is

Bcs Evenementen
Rijsbergseweg 241
4838 EC Breda

Rogier

mensen wij gaan rijden zien jullie zo
over een uur en een kwartier

Rick Santbergen

Ik ga mijn maat ook maar eens ophalen en richting de buggy's rijden.

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

paikey

Man man wij zijn ook weer terug en wat was dat gaaf zeg!!!!
Denk dat velen het met me eens zijn als we deze meeting erin blijven houde!!!!

Koentje

Ik ben ook al ffkes thuis.
Ja Paikey ik ben het volkomen met jou eens dat deze meeting erin moeten houden.

Benjamin Renon

Ook al een tijdje thuis, eerst even lekker gegeten. Het was G-E-W-E-L-D-I-G! Mag zeker nog een keer op de kalender. Lekker driften in de diverse bochten (zand en asfalt). Ik heb je niet te veel door elkaar geschud Koen? o-) (maar zo rijd ik eigenlijk nooit...:q :D)

Matthew prima georganiseerd!!! !-!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

zoals iedereen al zegt het was een geweldige dag, ik en me pa hebben ons goed vermaakt.
onderweg wel lekker in slaapgevallen :P

en mag zeker weer op de kalender komen te staan ;) en hopen op een nog grotere opkomst. hoe meer zielen hoe meer vreugt.
alleen de pospaden mogen nog wel iets meer zijn :P maar dat is een kleinigheidje ;)

Koentje

Citaat van: Benjamin Renon op 20 juni 2010, 18:43:05
Ik heb je niet te veel door elkaar geschud Koen? o-) (maar zo rijd ik eigenlijk nooit...:q :D)

Hahaha nee hoor helemaal niet ;)
Ik heb me ook beetje ingehouden hoor.
Wou niet overkomen als of ik altijd zo rij met mijn Coupe :D

Michel Veltman

zo ook weer thuis, mn pa heeft een topdag (kado) gehad en ikzelf heb me ook prima vermaakt Y
Enige verbeterpunt zou idd wat meer bospaden zijn, maja valt weinig aan te doen ;)

Overigens was blij dat ik mn helm/''stofmuts'' op had gedaan, 0 probs gehad met de plaatselijke misbankjes :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev