Advertenties


Klets maar raak deel 117

Gestart door Stefan, 17 mei 2010, 10:46:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Rebecca Fontijn

volgens mij rijd er hier in purmerend een zwarte rond tenminste ben em in de buurt al paar keer tegen gekomen zal wel ff nog beter op gaan  -- letten

Benjamin Renon

Dat heb je mooi geregeld Matthew! !-! Ben wel een beetje jaloers zeg. ;)
Jij hebt de foto's gemaakt bij de test en ook een stukje geschreven?
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rebecca Fontijn

ach jee ik wordt uitgedaagd voor een wedstrijdje met een fiat tippo zo jammer weer dat ik mn auto daar net voor geef ....
sommige mannen zijn echt te erg  8)7

Robin

Benjamin had jij mijn mailtje nog gehad?
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rogier

ik heb ff een pauze ingelast, ben namelijk de auto even aan het kleien.
je lak wordt er wel een stuk beter op zeg, morgen de auto ff poetsen en dan is de auto klaar voor zondag :)

Benjamin Renon

@Robin: die van gisteren? Daar had ik heel vluchtig overheen gekeken, maar voor de rest nog niets mee gedaan.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Robin

Ja die ja,

Had al even op de site gekeken, ziet er opzich goed uit :) Ben benieuwd wat je er van vind :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Benjamin Renon

Zal vanavond even beter kijken en misschien even in de groep gooien.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Joey Voormolen

Gaaf hoor matthew wanneer staat er zo 1 voor de deur?? haha
Lowered M3C GT

matthew

Citaat van: Merryn op 18 mei 2010, 00:07:34
@ matthew

Grappig, ik heb in dezelfde Mégane RS gezeten (kenteken). Is tevens dezelfde Mégane RS die AutoWeek getest heeft. Ik neem aan dat die foto's van jou zijn. :P

Ik werk bij een Renault garage, dus mocht er ook even een stukkie in rijden. Was een hele belevenis voor mij met mijn 18 jaartjes. !-!


Deze auto gaat dus werkelijk het hele land door... :P

Deze auto wordt inderdaad door vele getest.

Ikzelf werk al 10 jaar bij een Renault dealer,maar wij zitten in een dorpje en onze baas geeft er niet zoveel om.

Maar me maatje Vincent test voor autotesten.nl dus zodoende.
Heb zo al wat met wat meer dikke auto's kunnen rijden /meerijden.

Ik hoef er in ieder geval geen verslag van te maken,me maatje wel haha.

@Joey over een jaar of 3 zijn ze 3 jaar oud is mooi de kop eraf en zijn ze wat betaalbaarder voor mij.
Maar ik sluit een clio 3 rs ook niet uit,paar maanden terug in gereden ook via me maat,maar dat is toch ook mooi rijden hoor.

Rogier

je zit er toch niet over na te denken om je megane rs weg te doen he ???????

ik gister (voor mij paar uurtjes terug) een gezellig avondje van me werk gehad (met het totale bedrijf 175 filialen) kwamen nog een paar bekende nederlanders waaronder patrick kluivert hij kwam ff een handtekening zetten op ballen :P en froukje de bot was er ook en winston kasanovich of hoe jij zijn achternaam ook spelt :P
zijn best relaxte mensen ;)

ik ga nu lekker pitten over een paar uurtjes me bed weer uit om de auto te gaan poetsen.

Fubar (Marcel)

Citaat van: Rogier op 19 mei 2010, 00:47:03
paar bekende nederlanders waaronder patrick kluivert hij kwam ff een handtekening zetten op ballen :P en froukje de bot was er ook en winston kasanovich of hoe jij zijn achternaam ook spelt :P
zijn best relaxte mensen ;)

Tja, "geld maakt niet gelukkig maar wel rustig (relaxed)" Y !-!

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Rogier

hey peter kijk de topic is van aankomende zondag, er gaan meer mensen mee dus je kan ook mooi mee :P

paikey

heb nu al andere verplichtingen die ook al betaald zijn dus kan daarn iet meer onderuit.......

Rogier


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev