Advertenties


Klets maar raak deel 117

Gestart door Stefan, 17 mei 2010, 10:46:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Michel Veltman

leuk..kom ik gisteren bij mn auto....mooie deuk+lakschade onder mn rechterachterraam...
vermoedelijk fiets oid flinke klap er tegen gemaakt..en uiteraard geen ''ansichtkaart'' bij de auto van de ''afzender/dader'' grrr  >:(  :neen:

Vrijdag naar neef toe en horen of hij de deuk er uit kan krijgen...
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Tjonge dat meen je niet. Wat bezielt sommige mensen nou. Is het nou zo moeilijk om minstens even een briefje achter te laten?  >:(

Stefan

lekker weer... ;(
misschien een klein kind geweest, die geen idee heeft van briefjes achterlaten...
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Robin

Ik zag ook een deukje in mijn linkerachterdeur >:(

Gelukkig is buurman restyler :)

Trouwens, heeft iemand een adres in duitsland waar ik wat kan laten bezorgen via Ebay? :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rogier

kan je het niet gewoon na NL laten sturen ?

ik zag vanmorgen een auto niet staan dus ik rijd na achter en bam toen zat ik er op, reed gelukkig heel zachtjes dus me nieuwe bumper is niet kapot, en bij die andere auto is alleen de kenteken plaat krom scheelt echt een hoop zorgen.
ik heb wel netjes de eigenaar gezocht en uiteraard gevonden.

Rebecca Fontijn


Robin

Njah, ik zal hem eens een mailtje sturen :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rebecca Fontijn

ik heb eigenlijk onwijs veel spijt dat ik me aan gemeld heb bij jullie  >:D zie veels te veel leuke dingen wat het moeilijk maakt om de woorden " mijn auto blijft standaard " waar te maken .
zodra ik hier mn zin begin met de woorden " mijn auto " krijg ik meteen het antwoord "nee niet weer " hahahah

Rogier

hoezo mannen ?

en jou auto blijft niet standaard geloof mij maar :P

Rebecca Fontijn

ik geef niet snel iets toe maar denk dat je wel gelijk krijgt rogier  ;)
alleen zullen het kleine dingetjes worden denk ik .. zit toevallig net te kijken voor zo een bra ..die vallen qua prijs best wel mee vind ik  --

Dennis Postma

Ik zou beginnen met 17 inch en verlagen.  ;) Velgen maken de auto en een verlaging draagt daar ook absoluut aan bij.

Rebecca Fontijn

verlagen !!!!! das geen optie hier in purmerend en als ik de woorden 17 inch hier in huis zeg krijg ik een blik toegewerpen alsof ik gek ben ..
en dan heb je nog de prijskaartjes die er aan hangen nou geloof mij heb geen geldboom op mn rug hoor  :D en daarbij heeft er niemand hier in huis een beetje verstand van auto's dus komt ook garage prijskaartje bij  :P

Koentje

Becs, een verlaging kost 269 euro inc. verzendkosten.
En je hoeft nie perse dure velgen te kopen.

Rogier

voor het bedrag wat koen noemt is voor een schroefset denk ik, verlagings veren hoeven helemaal niet zo duur te zijn ;)

en een bra is ook helemaal niet zo duur :P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev