Advertenties


Klets maar raak deel 117

Gestart door Stefan, 17 mei 2010, 10:46:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

renault freak

hallo allemaal,
ik heb sinds kort een Samsung Omnia II i8000.
heeft iemand ervaring met dit toestel,
met de achterliggende vraag of er een fatsoenlijke navigatie op zou kunnen werken. (bijvoorbeeld TomTom)

groeten

matthew

@Rogier,dat duurd nog een paar jaar he staat erbij.

Ik heb vorig jaar een huis gekocht en ingerigd dus spaarrekening moet weer aangedikt worden.En nu ik dus niet meer thuis woon gaat dat iets minder hard dan voorheen.

En Floor heeft begin dit jaar al een andere auto gekocht.

Maar ik ben nog steeds blij met me auto ,dus gaat voorlpoig niet weg ,anders had ik er ook geen andere uitlaat onder laten maken.

Rogier

ja dat is ook we zo.
waar woon je dan matthew, ik hoorde vlak bij nijmegen ?
dat is nog niet zo gek ver van mij, ik ben met ongeveer 20 min in nijmegen vanuit westervoort.

Rogier

dit had je ook voor kunnen leggen in de klets maar raak topic, als je google zoekt na navigatie omnia i800 kan je der vast genoeg info voor vinden of je moet een tomtom hebben voor windows mobile 6.1

Robin

Topic even samengevoegd, iemand ervaring met de Omnia? :) Ik niet, wel met Windows Mobile 6.5 :P Maar nog geen tomtom geprobeerd, dat schijnt bij mij niet te werken, erg schokken etc..
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rogier

Robin tomtom werkt wel op de versie 6.1 jij hebt 6.5 alleen je processor is net niet snel genoeg om het goed draaiende te kunnen houden.
vandaar dat je toestel zo nu en dan ook wel is langzaam is.

Rogier

maar zeg der wel ff bij dat veel telefoons traag kunne zijn/worden.
eigenlijk bij alle modellen is het simpel op te lossen doormiddel van een software update, bij sommige kun je het zelf doen zoals bij de nokia's, htc's, blackberry's en als het goed is ook bij sommige samsungs maar die moet je downloaden :P

Gerben Companjen

Hallo wyber rijders!
ik ben al enige tijd actief hier op t forum maar nu ben ik aan het proberen om een afbeelding onder mijn profiel te krijgen
ik zou niet weten hoe dit moet en kan er ook niets over vinden waar duidelijk staat beschreven hoe dit moet!
wie kan mij helpen
gaat om deze afbeelding:

Benjamin Renon

Heb je even geholpen. Om dit te doen ga je naar profielwijzigen ->forumprofielinformatie.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Gerben Companjen

he bedankt maar uhhh waar plaats je die afbeelding dan das me niet duidelijk  8)7

Gerben Companjen

#55
  
Hallo batse  24 Mei 2010, 15:13:19  
Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek.
Toon nieuwe reacties op jouw berichten.
Totale tijd ingelogd: 14 uren en 32 minuten.


     

 Startpagina  Latest  Forum  Help  Zoek    Profiel    Mijn berichten  Kalender  Leden  Uitloggen    

Profielinfo
Samenvatting
Toon statistieken
Laat berichten zien


Profiel wijzigen
Forumprofielinformatie (Hier op klikken en dan krijg je een nieuw scherm waar het hopelijk duidelijk word)
Lay-out voorkeuren
Notificaties en e-mail
Persoonlijke berichten opties
Bewerk vrienden


   Profiel  
Je kunt hier je persoonlijke informatie aanpassen. Deze informatie wordt getoond op . Indien je dit niet wilt, sla dit dan over en laat het leeg.  
Persoonlijke tekst:  

--------------------------------------------------------------------------------

Geboortedatum:
Jaar (JJJJ) - Maand (MM) - Dag (DD)  -  -  
Locatie:  
Geslacht:    Man Vrouw  

--------------------------------------------------------------------------------

ICQ:
Dit is je ICQ-nummer.  
AIM:
Dit is je AOL Instant Messenger-schermnaam.  
MSN:
Je MSN-e-mailadres.  
YIM:
Dit is je Yahoo! Instant Messenger-schermnaam.  

--------------------------------------------------------------------------------

Handtekening (Signature):
Handtekeningen worden getoond in ieder bericht of persoonlijk bericht.


Max 300; overblijvende karakters: 300  

--------------------------------------------------------------------------------

Websitetitel (optioneel):
Deze moet ingevuld worden als je een URL hier beneden invult.  
Websiteadres (optioneel):
Het moet een complete URL zijn.  

--------------------------------------------------------------------------------

   





  Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal    
Pagina opgebouwd in 0.061 seconden met 11 queries.
Laden...
EN DAN ????

Benjamin Renon

#56
zie het rode gedeelte hierboven. je kunt dan je avatar selecteren met behulp van 3 opties. Ik heb hier je link gekopieerd, door op de afbeeldingseigenschappen te klikken en de link te kopieren.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

matthew

Uhh benjamin hij is volgens mij geen lid en heeft dan dus geen recht op avatar.
Jij hebt de opties wel en hij niet daarom heb je hem kunnen maken.

Als hij geen lid is zou je hem weer moeten verwijderen ,want anders wil iedereen het.

Benjamin Renon

Owkee dan moet ik hem helaas weer verwijderen. Had niet opgelet of dat ie lid was.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

matthew

even pm erbij hoe en waarom helaas,of lid worden dan kan die weer terug.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev