Advertenties


Klets maar raak deel 117

Gestart door Stefan, 17 mei 2010, 10:46:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Benjamin Renon

De keren dat ze mij hebben staande gehouden, heb ik altijd vriendelijk gedaan. Zou ook kunnen, omdat ze vrij relaxed waren en na afloop een beetje nababbelden.

Een oud collega was ook met een politie-opleiding bezig en met hem kan/kon ik het ook goed vinden. Kom hem nog dagelijks tegen en nog steeds no probs.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rebecca Fontijn

ze hebben mij nog nooit staande gehouden  :) ben gewoon goed bezig in het verkeer ..
zelfs bij alcohol controlle mag ik altijd door .
maar als ze me staande houden zal ik gewoon niks tegen ze zeggen meer omdat mijn ervaring niet echt goed is met oom agent

Benjamin Renon

#17
Ik rij ook wel netjes hoor ;), maar de auto's vallen een beetje op volgens hun waardoor hun aandacht getrokken wordt.
Maar een bijv dikke zonder carkit bellende 5 serie, v70 of S5 valt dan niet op. --
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Robin

Daar heeft mijn verkouden auto ook wat last van :P Zolang ik stil sta zien ze niet, horen de DV 1x blazen komen ze meteen achter me aan :P

Nu rijdt ik wat oncourante tijden door het dorp hier ( lees: na 02.00 's nachts ) dus dan zijn ze al wat alerter :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Benjamin Renon

Hebben ze dan in de buurt een bureau? Heej daar komt die grijs/zilveren Leon weer aan, ff kijken.:P
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Robin

Nee, er wonen 3500 mensen in dit kleine dorpje, maar er rijdt 's nachts altijd 1 auto rondjes door het dorp + nog 2 dorpen, die ben ik al geregeld tegengekomen :P

Verder hebben we 1 wijkagent die 's morgens wel eens komt kijken met de fiets vanuit veenendaal :P Verder geen vaste politie, gelukkig maar, kan 's avonds nog eens rustig rondje rijden op de motor van de buurman ofzo :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rebecca Fontijn

nog een reden om standaard te blijven ... dan val ik niet op hahahah

Joost

Had laatst bij verkeerskontrole bij toeval geen gordel om. JA DOM JA.
Bekende verhaal idd normaal draag ik hem altijd.
Toen de Agente bij het zien van mijn rijbewijs vroeg waar mijn voorletters voor stonden en op welk adres ik woonde
werdt ik pas echt pissig en vertelde haar. Die prent krijg ik toch wel maar moet ik daarvoor ook nog je werk gaan doen.
trek alles maar na op je laptop en ben weer aangereden. De boete viel natuurlijk toch wel op de mat.
Ja klopt €90,- en komend jaar wordt het waarschijnlijk het dubbelle wegens te korte. JaJA (Nedreland)

En het weer wordt weer beter dus meer blauw op straat OPLETTEN DUS

Rick Santbergen

Ik behandel de agent zoals hij mij behandelt.
De keren dat ik staande werd gehouden vond ik altijd dat ze mij beleefd en correct te woord stonden. Dus stond ik hun ook beleefd te woord. Heb hierdoor al menig waarschuwing gekregen en vrijwel nooit een bekeuring.
(waarschuwing voor fout parkeren, te hard rijden, verkeerde kant éénrichtingsstraat inrijden en geen papieren kunnen tonen)

Ken meerdere mensen bij de politie :police: en ik zie niet waarom ik moeilijk moet doen tegen hun.
Het is allemaal leuk dat stoer doen tegen hun, maar je bereikt er echt niets mee.

Rogier

ik heb niks met ze maar ook niets tegen ze
behalve als ze je staande houden voor niks of bekeuren om niks of als ze denken dat ze het beter weten dan jij terwijl ze ongelijk hebben :P

Dirk Kuipers

Goh, laat ik mijn mening dan maar niet (geheel) openbaar neerzetten..

Ik heb wel zo'n ongelooflijke hekel aan al dat laffe flitswerk.. Ga boeven vangen!
Als je te hard rijd ben je nog meer de ### dan dat je iemand zijn beurs jat.

En ja.. Je mag nu eenmaal niet harder rijden.. Dat is waar.. Maar je mag ook niet stelen, maar daar houden ze zich een stuk minder mee bezig... Waarom?   ......   
[fluiter modus]laat ik maar niets meer zeggen[/fluister modus]..

matthew

#26
Ik heb afgelopen zaterdag middag nog megane 3 rs gereden.
Was wel een fijn carretje,voor mijn gevoel niet sneller(wat wel zou moeten zijn),maar wel rete strak in de bochten.

Mooie g krachten meter erin en 0-100 telt die zelf.
Minpuntje vond ik (maar dat geeft elke meg3) dat de armsteun te ver naar achter staat of te kort is,en deze is niet te verstellen.
Verder lekker middagje gereden.

http://www.mijnalbum.nl/Album=KGFUWWBS

Binnenkort verslag hiervan op www.autotesten.nl

Voorheen was dit carmaniacs.nl   Dit is dezelfde eigenaar als van www.motormaniacs.nl

Check het een keer zou ik zeggen.

Merryn

#27
@ matthew

Grappig, ik heb in dezelfde Mégane RS gezeten (kenteken). Is tevens dezelfde Mégane RS die AutoWeek getest heeft. Ik neem aan dat die foto's van jou zijn. :P

Ik werk bij een Renault garage, dus mocht er ook even een stukkie in rijden. Was een hele belevenis voor mij met mijn 18 jaartjes. !-!


Deze auto gaat dus werkelijk het hele land door... :P

Rebecca Fontijn

volgns mij heb ik ook wel eens zo een model zien rijden wist alleen nooit welke het was .. nu wel dus ..en moet zeggen ziet er zeker niet verkeerd uit  !-!

Rogier

die modellen kom je regelmatig tegen op de weg (de rs nog niet gespot) we zagen laatst een witte coupé 3 me moeder wist niet wat voor auto het was maar ze zei wel wat een mooie wagen.

dus ik zei met trots :P mam dat is de megane coupé 3, die auto zag ze wel zitten :P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev