Advertenties


Klets maar raak deel 117

Gestart door Stefan, 17 mei 2010, 10:46:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Rebecca Fontijn

benjamin kun jij dat niet doen voor me blonT he geen idee hoe ik dit in die topic krijg

Rebecca Fontijn

zoals ik al eerder gezegd heb colima ik heb veel leuk dingen gezien in gronau waarvan ik dacht hmzzz dat wil ik ook ...maar of het echt een project gaat worden .. denk et niet  o-)

matthew

Voor uitlaat bij Pm performence heb je er wel 1 op maat naar eigen zin.

Maar ik denk dat je voor de cabrio een 2e handse sporteinddemper toch goedkoper is.

ik heb iets meer moeten afrekenen voor mijn uitlaat dan ed nog,maar was ook meer werk om de uitlaat zo weer in het midden te krijgen.(de volgende rs zou nog wel iets meer moeten betalen,was halve dag werk gerekend en bijna de hele dag bezig geweest).

Voor verlagen kun je ook kijken bij intraxxracing.nl
Intrax levert goede verlagingsveren en is niet duur.
Zal ook rond de 80 euro zitten.

@Becs  Staat goed de roadbox.

Rebecca Fontijn

weet et nog nie zeker rogier maar geloof dat die ene dag twee mensen nader tot elkaar gebracht heeft  ;)

Robin

Ik zie wel wat hyves krabbels heen en weer vliegen :P Is dat 't? :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rebecca Fontijn

rest volgt robin ....... gaat overigens niet over mij hoor ff voor de duidelijkheid  :P

Rogier

ik heb het een en ander op hyves gezien ja, heb hem zelf nog niet echt gesproken. morgen is ie weer vrij en als het goed is ook bij mij thuis dus kan ik hem lekker uithoren :P

Rebecca Fontijn

loes is nu hier dus ik hoor nu uit hahahaha

Robin

Kom maar op met die roddels :P Anders hoor ik het wel van Steph :P Kan ik mooi achter Sanne aan :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rogier

:D ik heb hem net geprobeert te bellen maar neemt niet op heel verdacht :P

Rebecca Fontijn

nou ehhh loes is nie aant bllen dus moet er iets anders zijn rogier hahaha maar ehh ken dit verder in et letsen topic geoof dat dit gronu dinges is

Robin

Zal ik het even verplaatsen naar Klets maar Raak?

Dat kan ik :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rebecca Fontijn


Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rebecca Fontijn

goed bezig mop  !-! en nu weer verder roddelen over die heer en dame hahahahaha

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev