Advertenties


Klets maar raak deel 119

Gestart door Fubar (Marcel), 9 mei 2010, 23:39:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

lúk

nee ik sta uiteraat nog niet op meetings en events met de auto  ;) om datie gewoon nog niet show klaar is :) ik was gister wel op dsl live aanwezig. om dat zij de vleugeldeuren hebben gemonteerd en ik hier als under construction car stond.

Tim

Niks van het voetbal gezien, was lekker rustig op kantoor :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

En op de weg ook _o_

Maar je hebt niks gemist hoor Tim...... :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Kreeg af en toe wat door per sms en op de radio gingen ze ook uit hun dak toen er werd gescoord. Vind het prima :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

Neue avatar gemaakt...
mijn getune-de viervoeter bij mijn gepimpte 4-wieler....... :D 8)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rebecca Fontijn

helemaal leuk stafan niks meer aan doen ......misschien wat meer chocoladebruin in plaats van blauw  Y

Stefan

Tsja..
Ik kan de foto helaas niet meer aanpassen he :neen:
ben al blij dat ze eventjes zo netjes stil bleef zitten :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Zo. Na ruim 2 uur vertraging zijn wij dan gisteravond weer veilig en wel thuis gekomen. Zoals ik al wel verwacht had valt er een hoop te lezen. Zodra ik de foto's op de computer heb gezet zal ik er een aantal plaatsen van wat leuke bootjes.  ;) EN Megane's natuurlijk.  ;)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Veltman

Citaat van: Dennis Postma op 15 juni 2010, 11:37:01
Zo. Na ruim 2 uur vertraging zijn wij dan gisteravond weer veilig en wel thuis gekomen. Zoals ik al wel verwacht had valt er een hoop te lezen. Zodra ik de foto's op de computer heb gezet zal ik er een aantal plaatsen van wat leuke bootjes.  ;) EN Megane's natuurlijk.  ;)

en van al het mooie vrouwelijk schoon he ;)
Maarruh welkom thuis !-!
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Dennis Postma

Sorry Michel, het vrouwelijk schoon heb ik met rust gelaten. Ik denk niet dat het erg gewaardeerd werd als ik de o.a de mooie topless dames met m´n telelens zou gaan bestoken.  8)7

Michel Veltman

hehe no probs ;), was te proberen toch :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rebecca Fontijn

goeiemorgen ......denk zal ook weer eens van me laten horen  :P
ik ben een tijdelijke kamper 8) grote verbouwing in mn huis dus julie moeten wat meer gaan kletsen ....dan heb ik meer te doen en te lezen  --

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev