Advertenties


Klets maar raak deel 119

Gestart door Fubar (Marcel), 9 mei 2010, 23:39:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Benjamin Renon

Misschien beter om dit even via pm te doen?

Denk dat hij het zelf beter kan vertellen (als ie eraan toe is) dan het via via gaat.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Robin

Ja dat is wel beter, ben erg benieuwd, die dieven komen toch nooit van die auto af, iedereen kent 'm >:(
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

JanJ

#47
Ik heb mijn berichtje dan ook maar ff verwijderd...................en Benjamin ff een PM gestuurd......

Benjamin Renon

Thanx Jan... onze berichtjes hadden elkaar net gekruist.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

Misschien verstandiger om voorgaande "diefstal" berichten even te verwijderen voor nu..??
Misschien is het beter als hij het zelf verteld (asl hij dat wil)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew

Tja ,ik weet het al wel even dat die weg is.

En auto kan ook niet meer terug komen.

@Paiky
Megane coupe wiliams bestaat niet.De 2.0 16v motor van 96-99 is op basis van het wiliams blok uit de clio,en daarom wordt er nog weleens de benaming williams aan gegeven.

Rogier

vanmiddag is me auto klaar bij de spuiter :) alleen morgen kan ik hem pas ophalen (zelf geen tijd voor)
wat duurt het wachten dan lang zeg pff

Stefan

Geduld is een schone zaak Rogier Y o-)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

klopt, alleen het duurt zo lang als je het eindresultaat wilt zien :P
vanavond ga ik denk toch ff langs om te kijken, de spuiter plakt ook meteen met sideskirts op de auto :).

ik had net een klant in de winkel met een i-pad en daar hebben we een i-phone naast gelegt maar wat een apparaat is die i-pad zeg, wel heel mooi verder hoor ;).

Benjamin Renon

Ik heb toch nog gestemd op jullie winkel, waar blijft mijn i-phone? :P
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

goed gedaan benjamin !-!
ik zal wel een plaatje maken/zoeken met eem i-phone

hierbij de foto van de i-phone naast een i-pad, heb ik vanmorgen even gemaakt toen een klant met een i-pad kwam.

mr.anderson

Rogier, Bij welke spuiter heb je alles laten spuiten? Had laatst sideskirts gehaalt en deze moeten nog in de zelfde kleur gespoten worden als mijn auto.

Rogier

ligt eraan waar je vandaan komt ?
ik heb het bij wema gedaan in het dorp lathum, die mensen doen zeer goed hun werk, ik heb al auto's gezien die hij gespoten heeft.

verder doet hij ook plaat werk aan auto's.

mr.anderson

Dat is in de buurt. Ik woon bijna bij je om de hoek. Bij de Coop/frietzaak. Als je over de rivierweg rijd kan je mijn auto op de parkeerplaats zien staan.

Rogier

oh echt, ik kan je de auto wel laten zien als ik hem ophaal, wat voor megane rij jij rond dan ? ik weet een gele en een aantal blauwe.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev