Advertenties


Klets maar raak deel 116

Gestart door Stefan, 28 april 2010, 12:47:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Rogier

dus met andere woorden maikel is geslaagd :P

Rebecca Fontijn


Rogier

wie zwijgt stemt toe :P

maar is ie niet online ? dacht dat ik zijn naam zag staan bij de mensen die online zijn :P
dus maikel vertel het eens kom je de 23ste weer gezellig met je moeder of kom je alleen ?

Maikel0059

Ik ben bang... Helaas...!!! Haha, gezakt....

Had met toch een instructeur! Zo'n pietje precies, met baardje, wit baardje, wit haar, grote bril en bergschoenen (zegt genoeg toch?).

Alles ging fout, en op een gegeven moment stikte ik van de zenuwen! 9 Juni is de volgende keer...

Helaas! Maar, misschien rij ik met Kevin mee naar Gronau?????????

Ach.........

Rebecca Fontijn

zo de rote vraag ook weer beantwoordt iedereen weer gerust nu  !-!

Maikel0059

Ja, de rest, behalve ik :P

Rogier

haha, ze zijn nu heel erg gehaait om mensen te laten zakken. me zus hebben ze al 2x laten zakken de laatste keer was een klote smoes want ze keek te veel (enthousiast) over de schouder, daar kan je toch niemand op laten zakken maar ja

ik hoop voor je dat je de volgende keer wel slaagt.

en woont kevin bij jou in de buurt dan ?

Maikel0059

Nee, maar, Epe ligt op de route voor hem, en hij bood 't in zoverre aan via Hyves.

Ach, allemaal kleine domme foutjes, maar volgens mij ligt 't ook aan de slechte winter voor de CBR. GELD NODIG!
Zo vangen ze weer 500Euro extra van een jongetje van 18 met een minium loon. Hoppa! Op naar de 2000Euro in totaal!...

Rebecca Fontijn

ach 9 juni wordt jouw dag gewoon joh  ;) maak je niet druk ..

oja had nog een klein vraagje voor degene die mee gaan naar gronau ...mijn zoon van 11 gaat mee in mama dr gewone normale niet verlaagde auto..
nu vraag ik me af of er iemand met een NIET standaard megane misschien een plekje heeft om mijn kleine man ff te laten genieten van wilp tot gronau .
ik weet het misschien een brutale vraag maar stel em toch  Y

Maikel0059

Die van Kevin is wel goed gepimp, maar, moet je even tussen mijn krabbels kijken, zijn hotmail, telefoonnummer, alles: kan je 't 'm vragen, want ik zal ook wel graag met 'm meegaan!

Rebecca Fontijn

ja jij gaat toch ook met kevin mee hoef ik niet te genieten voor jou zoals ik op je hyves zei  :P..
gaat mij er gewoon om dat ie gewoon ff een beetje een leuk ritje heeft omdat ik weet dat hij dat gaaf vindt ..

had om te pesten gezegd dat ik em niet mee wilde hebben nou ehhhh ... ruzie dus hahahah

Maikel0059


Rogier

er kan vast wel ergens een plekje komen ;)

trouwens ik was wat aan het googelen en toen kwam ik deze auto tegen deze is toch van michel (al weet het ik het 100% zeker)


Rebecca Fontijn

stoere auto .. de dames vindt ik minder  ;)

sja soms kan ik best wel een bitch zijn hoor ... arm kind

Maikel0059


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev