Advertenties


Klets maar raak deel 116

Gestart door Stefan, 28 april 2010, 12:47:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edwin Postma

Citaat van: Benjamin Renon op  5 mei 2010, 22:29:06
Je hebt dan nog wat werk Edwin. Gelukkig dat er voor de rest niets stuk is. Clio'tjes kunnen aardig plat.
dat ze plat kunnen weet ik.
mijn RS was al verlaagd bij de aankoop.
wiel kasten zijn lekker vol. maar ging mij er meer om dat ik de voorkant ook iets wil wijzigen.
op de sloop een laguna lip gevonden.
alleen aan de voorkant komt die dus erg laag. maar eerst even kijken of ik zwolle nog veilig door kan met dat ding en dan misschien een keer spuiten :q
maar met gronou zit die er zowiezo eronder o-)
Truckertje

TmCabrio

oki doki en daar gaan jullie na toe:P ga misschien ook erheen nu ik het weet o-).

effkes koekeloeren.

weet er toevallig nog iemand een bedrijf hier in de buurt van arnhem die alarmen inbouwt ben met mijne bezig maar kom niet wijs ujit alle info die ik heb.

het zit erin en werkt alleen nu de cv en comfortmodule voor de ramen nog,de cv module of de draden vinden is het lastigste.


iemand een idee of ervaring!!!!

Rogier

ik heb zelf geen verstand van alarm instalatie's, er zijn 2 bedrijven die ik ken waar je heen kan gaan.

1ste is op ijsseloord 1 het is een carsystems (kwam daar veel goeie ervaring) zit voor de tango aan de linkerkant.

2de carsystems zevenaar zit vlak bij de renault dealer in zevenaar, tegen over transport bedrijf Dascher.
deze is tevens clubsponsor (als je lid wordt krijg je korting).

en misschien kan carfantasy in elst je het 1 en ander uit leggen, daar werkt iemand die veel van renault af weet hij heet dennis, en misschien ralpha (of hoe je het ook zegt :P) in Elden.

good luck

Dennis Postma

Een poosje terug was ik naar de paasraces geweest op Zandvoort. Daar stonden een aantal leuke auto's waar je in kon plaats nemen, aangezien ik natuurlijk niet de enige was die daar wel oor naar had ben ik maar even voor de Lamborghini Gallardo gegaan. Aangezien ik de foto's nog niet zolang heb bij deze nu pas een plaatje.


8)

Helaas was er geen mogelijkheid om even een stukje te rijden. Dat moet eigenlijk nog wel een keertje gaan gebeuren vind ik.  ;)

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Veltman

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Rogier

is very nice.
gister was ik bij een lokale meeting en daar stond een corvette (5.7 liter v8 380pk) en die was van een jonge van een jaar of 24 a 25 jaar

Robin

Chilian (ofzo), die gozer heeft ook een Honda S2000, denk dat ik ook maar visual designer wordt :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Dennis Postma

Dan zal die gast ook wel een behoorlijke donatie moeten doen aan de verzekeraar.  ;)

Rogier

ik weet niet of hij ook die honda s2000 heeft, want tu kent wel de auto maar ze konden geen gezicht plaatsen bij de auto.
na gister wel en die machine lied ie ff flink brullen wat een apparaat.

robin hij was ook bekend met die eigenaar van die paseo

matthew

Nice Dennis,een keer een dagje zo'n ding huren,kost een paar centen maar wel een dag pret.

TmCabrio

@rogier die kerel bij carfantasy rijd in een gecleande clio 2 fase 1 of niet? hij weet niet zoveel heb hem al een en ander gevraagd maar weet telkens geen antwoord.

en ralpha doet alleen verkopen niets monteren
je bedoelt schut carsystems in ijseloord daar zou ik nog is kunne informeren,maar ik moet aleen weten waar alles zit de rest kan ikzelf o-)

Rogier

ja hem bedoel ik, mij kon die destijds genoeg info geven over mijn megane.
en bedoel inderdaad schut carsystems

ik was overigens net de telegraaf site aan het bekijken kwam ik dit tegen http://www.telegraaf.nl/buitenland/6675887/__Stel_dood_bij_testrit_Lamborghini__.html best zuur voor de eigenaar

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev