Advertenties


Klets maar raak deel 116

Gestart door Stefan, 28 april 2010, 12:47:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Robin

Die moet je custom laten maken, is beter :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Joey Voormolen

zoals robin al zei hierboven. Zal wel heel dik worden als je het flikt.
Lowered M3C GT

TmCabrio

rogier je kan natuurlijk ook dit systeem er onder uit halen en een sport demper pakken  en daar dus die tdi pijpjes op lassen!

als ik straks alles strak heb gemaakt wilt ik mijn uitlaat ook aan passen dus de duplex pijpjes eraf en andere pijpjes erop.

midden demper met originele achterdemper zal wel niet veel schelen of wel?als dit veel scheelt zou je dat ook als optie kunne nemen dan valt het pijpje ook achter je bumper en heb je je geluid!!

Rebecca Fontijn

goeiemorgen

nu hebben jullie het allemaal zo leuk over herrie enzo .. maar dat kan zeker ook wel bij dat gele ding van mij he ??
wat is dan de makkelijkste en goedkoopste manier om dat te doen ???
en bestaat er dan ook een manier om het zelf te doen ???


zo dat was et weer

Robin

De makkelijkste en snelste manier is gewoon een andere einddemper onder je biatch te zetten :) Dit hoeft niet duur te zijn, ik heb mijn demper toen voor 50,- gekocht en eronder gehangen !-!
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rebecca Fontijn

ohh thnx robin ik zal es op onder zoek uitgaan wordt mn biatch toch nog iets minder standaard dan de bedoeling was !-!

Rogier

anthony ik heb mijn midden demper en mijn einddemper er nog onder zitten (die wil ik er echt niet onder vandaan halen anders is de herrie niet te doen) ik kijk verder wel ff wat ik doe ik maak eerst me bumper en sideskirts klaar, hang ik onder de auto en dan kijk ik wel wat ik verder doe misschien iets voor van de winter.

Edwin Postma

@Maikel0059,   hoe is het nu? je rijbewijs gehaald? als het goed is ben je geslaagd :q
Truckertje

Rogier


Dennis Postma

Maar dan is het niet goed.  ;)

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rebecca Fontijn

he bah maikel is wel ehh verdacht stil  :? zal dat slecht nieuws zijn ???

Robin

#132
Of hij is de hele dag aan het scheuren :P

@becs jij weet het :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rebecca Fontijn

inderdaad ik weet et robin jij nu ook geoof ik maar is niet aan mij om het te vertellen toch ???
ik wist het al heel snel kreeg het van iddag al via mn telefoon binnen  --

matthew

Citaat van: Ernst op 11 mei 2010, 17:07:31
Hallo mede megane liefhebbers,

Weet iemand raad.

Heb sinds enige tijd last van een dansende kilometer display.
Het gaat om een megane cc 1999.
Inmiddels is de kilometercenssor al vervangen maar na een half jaartje weer het zelfde probleem.
Erg lastig dus zeker met de kontrole op snelheids overtredingen.
Hebben meer mensen hier last van en wat is er aan gedaan om het op e lossen.

Hoor graag jullie reaktie.

Op het blok onder je olie filter zitten volgens mij massa punt waar wat kabels(3)op komen.Deze willen nog weleens roesten en dan maken ze slecht contact en als je er goed aan trekt zal dit dan ook breken.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev