Advertenties


Klets maar raak deel 116

Gestart door Stefan, 28 april 2010, 12:47:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Rogier

ik heb net ook weer is iets met me auto 2 wiellagers kapot gaat me bij de garage hier in het dorp 385 euro kosten :(
en had net 10 min daar voor een afspraak gemaakt om me uitlaten recht te laten hangen.

joey mijn megane wordt toch niet zo strak als die witte franse coupé, mijn achterbumper kan dan weg smelten of me eindempers moeten iets aangepast worden maar dan passen mij db killers er niet meer in.
dus weer ff iets anders verzinnen.:P

Joey Voormolen

gewoon uitlaat pijpjes naar beneden toe gericht
net als audi enzo!!
Lowered M3C GT

Rogier

dat gaat schijnt niet te gaan met deze dempers, misschien doe ik dan op den duur me andere idee uitwerken :P

Joey Voormolen

ja moet je eigenlijk andere eindemper kopen ja,
maar dat moet je allemaal zelf weten
Lowered M3C GT

Joost

Hallo mede megane liefhebbers,

Weet iemand raad.

Heb sinds enige tijd last van een dansende kilometer display.
Het gaat om een megane cc 1999.
Inmiddels is de kilometercenssor al vervangen maar na een half jaartje weer het zelfde probleem.
Erg lastig dus zeker met de kontrole op snelheids overtredingen.
Hebben meer mensen hier last van en wat is er aan gedaan om het op e lossen.

Hoor graag jullie reaktie.

paikey

@rogier,
je kan het tog ook net als mijn doen en gewoon 1 grote midde demper hangen en geen einddemper,
dan gaat het wel en dan net al joey zegt ff de pijpjes naar beneden later steken.

Colin

Citaat van: Ernst op 11 mei 2010, 17:07:31
Hallo mede megane liefhebbers,

Weet iemand raad.

Heb sinds enige tijd last van een dansende kilometer display.
Het gaat om een megane cc 1999.
Inmiddels is de kilometercenssor al vervangen maar na een half jaartje weer het zelfde probleem.
Erg lastig dus zeker met de kontrole op snelheids overtredingen.
Hebben meer mensen hier last van en wat is er aan gedaan om het op e lossen.

Hoor graag jullie reaktie.

@ ernst, ik heb dit ook gehad. Heb je wel een nieuwe sensor op de bak laten zetten? Anders zit het in je ´cockpit´ verwacht ik.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Rick Santbergen

Citaat van: Ernst op 11 mei 2010, 17:07:31

Het gaat om een megane cc 1999.


Lieve Ernst,

Jij hebt een Megane cabrio phase I of II
Een Megane CC kan jij niet hebben, aangezien die pas vanaf 2003 op de markt zijn. En alleen in Megane II of ondertussen III uitvoering.
Gaarne dan ook deze naam te gebruiken, om misverstanden in antwoorden over problemen te voorkomen.

TmCabrio

@rogier plaats eens een foto van je dempers want het moet toch wel kunne anders moet je ff andere stukjes erop maken of iets in die zin.

die wiellagers is een dure grap wanneer moet dat gedaan worden? want heb misschien iemand van de renault dealer die een plaatsje kan maken en ben je denk ik wel goed koper uit;)

Joost

Hallo colima en Wrecked,

Op de eerste plaats Wrecked sorry voor mijn omschrijving.
Het gaat inderdaad om een megan cabrio fase 1 1999 en niet de cc.
Ik heb de censor al laen vervangen bij de dealer en vandaag nogmaals na laten kijken.
In tussen tijd is ook de gehele tellerklok vervangen maar het probleem blijft (keert terug) ????

Hopelijk komt er nog iemand met een oplossing.

Rogier

@TMcabrio zo ziet ie der uit

en de wiellagers moeten zo snel mogelijk gedaan worden 1 is al bijna op en de andere begint ook kapot te gaan ;)

en wat  het is met de uit laat ik vindt het makkelijk dat die db killers erin kunnen dan kan ik ook rijden zonder die herrie onder de auto :P
soms wordt ik er echt ram gek van

Joey Voormolen

#116
Heey rogier als je die nou kan verkopen en dan zo'n soort einddemper er voor terug koopt.
Dan ben je ook gelijk van die herrie af ;)



Volgens mijn heeft MIKO dit ook met zijn coupe gedaan wat ik me kan herineren.
Dan wel zorgen dat je de pijpjes niet meer ziet natuurlijk achter je bumper.
Lowered M3C GT

Rogier

ja maar dan is het sportieve geluid ook weer weg  :P
hier in de buurt rij ik zonder die dempers alleen als ik na amsterdam of na utrecht ga dan stop ik ze der in ;) en dan is het heerlijk rijden.

ik laat het wel zo als het is, misschien komt het later. ;)

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

Rogier

dat klinkt opzich best leuk, dat van mij gaat op het moment een behoorlijk stuk harder :P
maar heb je een site waar ik kan zien wat ze kosten

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev