Advertenties


Klets maar raak deel 115

Gestart door Stefan, 17 april 2010, 19:38:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Rebecca Fontijn

juistem stefan die ja .... fotos maak ik vanavond als et schemerig is, maar moet zeggen vin et wel pittig

Stefan

Nog even en het is echt een Audi... o-)

:D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

:D ik zal eerlijk zijn ik hou helemaal niet van voetbal :P maar zo af en toe een beetje ouwe####en over concurerende clubs is altijd geweldig dan happen de mensen meteen :D

maar stefan jij bent ook wel erg hoor :D hahahahahaha

Rebecca Fontijn

@ stefan no comment ik ga weer vriendelijk doen .
@ rogier voetbal doet mij nog minder maar inderdaad als mensen er op in gaan is et leuk...

Rogier

maar becs ga je nog meer doen aan je cabrio of laat je hem redelijk standaard ? want je hebt denk wel gezien wat je ongeveer kan doen met je cabrio :P

Rebecca Fontijn

nog meer aan mn cabrio doen ....heb er niks aan gedaan hahah ..
ohh jawel leddaglichtjes die trouwens wel leuk zijn  :grin:.

weet niet rogier heb de mogelijkheden gezien maar zo origineel vind ik em ook leuk ,en heeft zn voordelen
ik kan recht over de drempel en hoefde niet achter uit tijdens het foto's maken  :D
ben blij met mn karretje zoals die nu is en wie weet wat de toekomst brengt ...

Benjamin Renon

Iedereen zegt wel om eerst alles standaard te houden, maar uiteindelijk komt daar niets van terecht. Andere lampen, andere velgen, een verlaging etc etc. Voor dat je het weet heb je het virus te pakken. ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rebecca Fontijn

ben al blij dat mn karretje gewoon rijd en tuurlijk zal gerust wel eens een verandering zijn,maar daar heb je dan ook eer de euro's voor nodig he

Stefan

Citaat van: becs op 26 april 2010, 15:59:36
juistem stefan die ja .... fotos maak ik vanavond als et schemerig is, maar moet zeggen vin et wel pittig

Nou, kom maar op zometeen met die foto's dan ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stefan

Citaat van: Rogier op 26 april 2010, 16:00:57
maar stefan jij bent ook wel erg hoor :D hahahahahaha

Ben ook niet vies van een potje dollen op zijn tijd he... ;) -- :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rebecca Fontijn

gaat nog leuk worden dan want as ik de foto's heb moet k ze met mn a-technische hoofd ook nog hier op krijgen  :huh:

Benjamin Renon

Ik heb ook niet altijd nieuwe spullen erop gezet. Bij velgen en een verlaging kun je makkelijk 2e hands doen. Het is natuurlijk geen pré om je auto te gaan verbouwen. Als je gezellig clubmeetings wilt doen dan kijken we echt niet of dat ie standaard is/blijft of verbouwd gaat worden. Het is dan een en al gezelligheid wat de boventoon voert zoals je hebt gemerkt.

Meld je even aan op mijnalbum.nl en dan zou de rest vanzelf moeten gaan. (als het goed is.)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

 :D :D

Maak een account aan op photobucket.nl dan kan je ze daar oploaden.
Onder de foto's die je dan ge-upload hebt staan dan allemaal links en daar kopieer je degene van waar "img" voor en achter staat en vervolgens plak je dat in je bericht op het forum Y

Betere uitleg heb ik nu ff geen inspiratie voor... :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rebecca Fontijn

@ stefan en benjamin als ik jullie niet had zeg

Stefan

En dat terwijl ik slechts 2 sterren heb... o-)
Valt niet tegen he... :D
Maar ga maar eens proberen bij mijnalbum of photobucket dan dus Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev