Advertenties


Klets maar raak deel 115

Gestart door Stefan, 17 april 2010, 19:38:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rebecca Fontijn

maar als er mensen zijn die graag wekelijks autoos wassen ....gil maar voor mn adres  :D

Rogier

ik was me auto in de zomer maanden elke zaterdag avond :P
en in de winter dan hou ik het bij 1x in de 2 maanden ofzo haha dan is het mij te koud om de auto een was beurt te geven :P

Rick Santbergen

In de winter was ik hem met de hand in een overdekte verwarmde wasbox hier in de buurt.(om de maand)
In de zomer probeer ik het elke week te doen. (behalve het dak, die doe ik om de 2 maanden)

Dennis Postma

Zoals ik afgelopen week al zei ben ik vandaag even bij de Renault Dealer hier naar de nieuwe Megane Cabriolet wezen kijken. De foto's die op het internet stonden gaven mijn inziens een wat vertekent beeld, op die foto's leek ie nog al kort aan de achterkant. Gelukkig viel het in het echt reuze mee en is het een waardige opvolger van de Megane 2 CC  !-!.









Joey Voormolen

Ziet er wel netjes uit zo, hij toont wel heel hoog moet ik zeggen!!
Lowered M3C GT

Rick Santbergen


Dennis Postma

Hij is naar mijn idee niet hoger dan de Meg 2 CC. Maar de hoogte kun je natuurlijk wat aan doen. ;)

Robin

En toch lijkt die achterkant nog steeds op de nieuwe Seat Exeo :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

matthew

Mooie auto,heb je die toevallig ook nog kunnen regelen om vandaag een toertocht mee te rijden.haha

Dennis Postma


matthew

Ja ik miste hem al vandaag bij jou haha.

Rogier

@ becs ik weet dat dit een fout is in jou ogen maar ik had toch gelijk he ajax heeft met 2-0 gewonnen van feyenoord

Rebecca Fontijn

ik heb het gehoord rogier maar we krijgen een herkansing toch ??? >:D

Rogier

klopt en die wint ajax ook :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev