Advertenties


Klets maar raak deel 115

Gestart door Stefan, 17 april 2010, 19:38:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Koentje

Stoer _o_
Ik ga eerst wa informeren erover en dan ga ik er over nadenken :q
Ik pak waarschijnlijk de breedste ;)

Joey Voormolen

dat word denk te breed! Maar dat kan je mooi uit dokteren.
Lowered M3C GT

Koentje

Ik zal wel wa informeren en dan hoor je het wel van hoe en wa.
Heb morgen toch niks te doen en morgen lkkr weer dus op de fiets naar een velgrenovatie bedrijf of ze het daar kunnen.

Rogier

ahaha wrecked je bijdehande schoenen aangetrokken vanavond :D in de straat bedoel ik dat he ;) de straat loopt schuin af en daar zit een gootje die na de putjes loopt ;) en dat beschadigt je velg

TmCabrio

@dirk

ik heb nog een setje dempers van me v-maxx liggen.
die zijn super stug ik vond het te,omdat ik nog wel een beetje comfort wou houden o-)

TmCabrio

wie weet waar ik strakke bumpers kan fixe?

wil graag standaart look houden maar lekker afgewerkt o-)
dus geen naden in de bumpers.

Koentje

kijk is naar auto schade bedrijf

matthew

@Joey ik zou het hart dan antraciet maken,maar met alles wat je met je hart wil doen zou de velg op een afstand toch kleiner gaan ogen.

En er is vandaag idd lekker doorgetypt. 8)7

En velgen schadevrij houden lukt echt wel,gewoon de ander de goot in dwingen Rogier. ;)

@Koen een band kan nog zo goedkoop zijn als hij binnen een jaar versleten is met bv nog geen 10000km is het niet echt een geweldige band geweest. :neen:

@Wrecked idd hoge watergoot hahaha :D :D

Om bumpers strak te maken kun je het beste naar een goed schade herstel bedrijf gaan.
In hellevoetsluis zit wil een schade herstel bedrijf dat veel aan optische tuning auto's werkt.Kost wel wat,maar dan krijg je ook wat en mocht het niet goed zijn ook gewoon garantie zonder gezeur.

TmCabrio

nee zo bedoelde ik het niet ;).

er zijn ook bumpers zoals @rogier's megane en andere die er niet zo space uitzien.
de meeste bumpers vind iknamelijk niet mooi ogen o-)

Rogier

ik maak er geen woorden meer aan vuil over die goot hier in de wijk want het lijkt erop dat jullie me niet begrijpen :P

dus TMcabrio wil je dan wel een andere set bumpers of wil je de standaard bumpers houden ? want de eerste optie lijkt mij goedkoper.

Rick Santbergen

Klopt, ik snap het niet Rogier. Heb hier nog nooit een regengoot kunnen ontdekken op de weg.


Rebecca Fontijn

toch maar 1x die gele cabrio voorbij laten komen op et forum vandaag ..
om jullie een fijne dag te wensen  --

Stefan

D'r is weer heel wat afgekletst de laatste dag/avond...poehee.. 8)7 8)7 :)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

van het zelfde becs, geniet maar dubbel van de zon (dus ook voor mij) ik kan het niet ben weer aan het werk :neen:.

en stefan dan hoef je je tenminste niet te vervelen :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev