Advertenties


Klets maar raak deel 115

Gestart door Stefan, 17 april 2010, 19:38:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

becs zou je is een foto van verder af kunnen maken en met beide koplampen in beeld, dat geeft toch weer een iets ander beeld van de auto ;) en ben nieuwschierig hoe het eruit komt te zien :P

Rebecca Fontijn

Zal het morgen ff anders proberen ..maar moet eerlijk zeggen het ziet er wel grappig uit hoor.

Stefan

Denk dat ik mijn mand maar eens ga opzoeken zo langzamerhand Y ;)

Weltruste!!!

:q
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

TmCabrio

@becs:

je moet wel oppassen met die lampjes zo want de politie is er heel haaierig op om je te bekeuren als ze niet geschakeld zijn.

dit  houd is dat ze alleen mogen branden als de rest van de verlichting uit en zodra je de lampen uitdoet dat dan de ledstrips niet meer branden!

ik heb hier namelijk een bekeuring voor gehad en heb ze toen meteen verwijderd terplekken en in beslag namen als gevolg!!!

Rebecca Fontijn

heyy Tmcabrio
ik doe wel vaker dingen die van de politie niet mogen rij standaard met mn verstralers..mag ook nie geloof ik  :grin:
maar zal er rekening mee houden ze gaan branden zodra ik mn stadsverlichting aan doe.
heb ze er op laten zetten bij mn garage dus qua aansluiten zal het wel goed zitten denk ik ...
in ieder geval bedankt voor opmerking   !-!

Rogier

hij bedoelt dat je ze tijdens het rijden uit moet kunnen zetten zonder dat de lampen uit gaan ;)
en ze staan dus ook aan terwijl je het dimlicht aan heb staan ;) en dat mag niet :P

Rebecca Fontijn

oke oke das dan wel balen ......voorlpig maar niet savonds rijden dus en stom dat mn garage dat net weet ......
stelletje eikolss daar tsss

Michel Veltman

het zit je wel mee zeg met je auto tot op heden...  :neen:
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Rebecca Fontijn

haha michel ik zeg altijd maar zolang ze et nie zien mag alles .......en als ze me wel pakken hal ik ze e wel af ga ik niet moeilijk over doen.

verzin ik wel weer wat nieuws ofzo .

Robin

Je kunt ook lampen kopen die dit in de koplamp hebben (net als audi) maar die zijn een stukje duurder :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rebecca Fontijn

haha sja alles is te koop maar ga toch es kijken hoe lang ik dit vol hou .
had net mngarage bebelt en die zeggen dat et geen probleem moet zijn we wachten et af

Michel Veltman

als je dat gesprek op een bandje heb opgenomen kan je die als bijgevoegen bij de bekeuring en opsturen naar de garage met verzoek om deze te betalen ;) :D

*disclaimer* ik ben geen expert dus geen idee of het wel/niet mag...  o-)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Rebecca Fontijn

hahaha is een idee michel maar wacht et wel af als ik geen verlichting nodig heb branden ze niet .
en anders ga ik de problemen niet op zoeken en trek ik ze er af verzin ik wel weer wat anders  :grin:

Rogier

als je een gesprek opneemt dan moet je het wel van te voren vertellen anders is het wettelijk geen toegestane bewijs materiaal en dan heb je nog niks ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev