Advertenties


Klets maar raak deel 115

Gestart door Stefan, 17 april 2010, 19:38:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

voor de mensen die het nog niet weten jan heeft zijn auto te koop gezet hopelijk krijgt de 1 van de mooiste auto's van de club een goeie en zorgelijke nieuwe eigenaar

Stefan

#2
oja joh.....???
Da's nog eens nieuws, ik wist het (nog) niet nee :neen:
Waar staat ie te koop?

EDIT: Ik zie het al...
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

jan moet wel 1 eis stellen bij de verkoop van die auto :P hij moet binnen de club blijven :P

Benjamin Renon

Ik heb het hier met Jan en Paulien wel even over gehad afgelopen zondag. Voor mij komt het nieuws dus niet als een verrassing. Ik snap zijn besluit wel.

Het is natuurlijk jammer ALS ie niet meer te zien zal zijn binnen de club, maar ik denk dat een goede eigenaar belangrijker is dan dat ie binnen de club blijft. Natuurlijk ligt dat ook aan de volgende eigenaar. Maar zover is het nog niet dus we kunnen er nog van genieten.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma

Helemaal als een verrassing komt het voor mij ook niet. Volgens mij heeft Jan het er ook al eens eerder over gehad. Wel erg jammer. Prioriteit is dat de auto een nieuwe eigenaar krijgt die er minstens net zo goed voor zorgt als dat Jan altijd gedaan heeft. Al zal het moeilijk zijn zo´n iemand te vinden. Het zou mooi zijn als de auto binnen de club blijft. Als ik eerlijk ben denk ik dat het nog wel even duurt voordat er zo iemand gevonden is. 

Stefan

Ik mag ook hopen dat de nieuwe eigenaar net zo zuinig en gepassioneerd zal zijn als Jan dat altijd is geweest.
En hopelijk blijft de auto binnen de club.
Jan zou m eigenlijk moeten verkopen inclusief een lidmaatschap van de RMC :q
Maar het zal niet meevallen om iemand te vinden die er net zo zuinig en voorzichtig mee is, dat hebben we gezien met deoude auto van Michel Cijs ;(
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Joey Voormolen

Ik denk dat Jan wel blij mag zijn als die hem verkocht krijgt, dat zal niet zo gemakkelijk worden.
Weet niet wat voor bedrag die in ze gedachten heeft :grin:
Ben ook wel benieuwd wat zijn nieuwe uitdaging dan word o-)
Lowered M3C GT

Marius.

Ik sluit me bij iedereen aan..
Jammer dat zo'n mooie auto van eigenaar moet gaan wisselen, je weet nooit wat er mee gaat gebeuren dan :(

Daarnaast precies wat Joey zegt, de auto is natuurlijk volledig naar de smaak van Jan getuned, dus je moet net iemand vinden die het ook mooi vind..

Toch wens ik je veel succes, en hoop dat de auto in goede handen komt!
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Joey Voormolen

Citaat van: Marius. op 19 april 2010, 17:05:04

Daarnaast precies wat Joey zegt, de auto is natuurlijk volledig naar de smaak van Jan getuned, dus je moet net iemand vinden die het ook mooi vind..


En die het er voor wilt uitgeven. Y
Lowered M3C GT


Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rick Santbergen


Rick Santbergen

Mmh, de tijd van de vliegen op de motorkap is weer begonnen  :neen:

ivo.

jaa daar word je inderdaad niet vorlijk van van al die vliegen :(

en vant weekend nog stoepranschade gereden ook  l- >:(

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev