Advertenties


Welk type Megane heb ik nou?

Gestart door Remon1979, 17 april 2010, 11:15:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Remon1979

Ik heb momenteel mijn Mégane uit 2003 in de verkoop echter heb ik problemen met de type-aanduiding (eerdere zoekacties op deze site heeft mij nog niet geholpen). Deze auto is mij verkocht als zijnde een "Privilege Luxe" maar bij het plaatsen op bvb een bekende veilingsite word mijn auto aangeduid als een "Dynamique Comfort". Diverse bekendere kentekendiensten geven mij ook telkens verschillende uitslagen.

Nu heb ik gegevens genoteerd uit de B-stijl echter geeft het zoeken op internet niet een resultaat waar ik dat in kan voeren. Kan iemand mij vertellen waar ik definitief kan achterhalen welk type auto ik nu heb?  8)7

in de B-stijl staan vermeld: BNOJ EA3 (zover ik weet coderingen voor type-aanduiding en uitrustingsniveau).
Verder is de auto voorzien van oa een elektrisch panoramisch dak maar daarentegen niet van de voor de privilege luxe bekende lederen bekleding (donkergrijze stoffen bekleding).

A110

Kun je een foto maken van je interieur en van de auto.

Ik denk dat je een dynamizue comfort.

Gr. Jeroen
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

Stefan

Wat betreft bekleding lijkt het me idd eerder een dynamique, maar wat foto's is wel beter voor een oordeel ja Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew

Als je bij de dealer even langs gaat die kunnen aan de hand van je kenteken zien en invoeren,precies zeggen wat je hebt.

Standaard is normaal dat een dynamique donkergrijze bekleding heeft,echter heeft een collegan van mij onlangs een meg II gekocht ook met donkergrijze bekleding en is echt een privilege.(ik was met hem daar ook over in discussie en natrekken ervan bleek het toch een privilege te zijn).
Dus even langs de dealer.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev