Advertenties


Bestuurdersstoel Defect

Gestart door Pinkelmans, 7 maart 2005, 11:02:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pinkelmans

Hey people,


Tis echt een drama, de rugleuning van me stoel blijft niet meer overeindstaan!!
dus zit nu met een melkkratje achter me rugleuning!
en als je hard moet remmen dan zit je met je plaat op het stuur!!!

Heeft er iemand hier ervaring mee.. of weet het te verhelpen...

of kan ik gelijk me poeplap trekken en bij de dealer een stoeltje laten aanrukken!?

Ik rijd in een megane coupe uit `00 dus er zit (volgens de boekjes) airbag in de zijkant..
dus weet ook niet of dat riskant is om het zelf in en uit te bouwen??


ik hoop dat jullie een antwoord hebben op de ze catastrophe!!



Greetzzz

Jeroen

steve

Ja ik heb precies hetzelfde gehad alleen komt mijn coupe'tje uit '96 en heeft geen airbag!! Ik weet niet precies hoe ik het je zo moet uitleggen om het in orde te maken. Je moet je stoel helemaal naar voren schuifen dan de rugleuning helemaal naar achteren duwen en dan met de knoppen aan de rechterzijde gaan spelen. Je blijft wel een kleine vervelende speling houden maar hij valt niet meer helemaal naar achteren.
Je hoeft in ieder geval GEEN nieuwe stoel te kopen!!!

Gr Steve

Pinkelmans

Citaat van: steve op  7 maart 2005, 16:15:15
Ja ik heb precies hetzelfde gehad alleen komt mijn coupe'tje uit '96 en heeft geen airbag!! Ik weet niet precies hoe ik het je zo moet uitleggen om het in orde te maken. Je moet je stoel helemaal naar voren schuifen dan de rugleuning helemaal naar achteren duwen en dan met de knoppen aan de rechterzijde gaan spelen. Je blijft wel een kleine vervelende speling houden maar hij valt niet meer helemaal naar achteren.
Je hoeft in ieder geval GEEN nieuwe stoel te kopen!!!

Gr Steve


Dat heb ik dus een tijdje gehad.. dat ie na een beetje rommelen wel vastklikte.. maar naar een tijdje kon dit ook niet meer!!
maar goed.. ik zal het nog wel even proberen!

bedankt any way!!!!!

steve

Ik denk dat het toch verstandig is een nieuwe stoel te kopen want die van mij komt in ieder geval niet door de APK heen. Ik heb er 1 gekocht via onderdelenlijn.nl voor 140 eurotjes. Nieuw kosten die krengen best duur. Ga maar ff checken misschien hebben ze nog wat liggen voor je.

Greetz Steve.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev