Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] Deel 37

Gestart door Stefan, 12 april 2010, 23:49:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Benjamin Renon

#135
Nou vooruit dan maar! :P
Ik ben bijna de hele dag bezig geweest om nieuwe driving lights ;) erin te zetten.
Van dit:

Naar dit:

Het was veel vloeken en zweten, omdat sommige delen (oa bumper zit vast aan chassis-rails waarvan de bouten niet los wilden) niet wilde meewerken. Via een omweg (veel plastic demonteren) is het toch gelukt.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Joost

Al die moeite heeft wel een goed resultaat geleverd zo te zien en dus niet voor niets geweest!
Ziet er goed uit.

matthew

@Ivo
Leuk composetje,en succes veandaag met monteren en daarna natuurlijk veel luister plezier ervan.

@Rogier
Ik heb nog geen foto's gezien van je veranderingen,

@Tim
Ziet er goed uit met het spoilertje zo  !-!.
Maar waarom heb je de antenne dan niet gelijk mee laten spuiten? Het is voor hun een kleinigheidje extra geweest om mee te doen en veel lak gaat er niet op,dus kosten extra weinig.

En een c70 als leenauto is idd niet verkeerd.

@Robin
Een leon cupra r als leenauto is ook zeer zeker niet verkeerd  :).
Bij ons krijg je niet van zulke leenauto's mee  :neen:

@Stefan
Ziet er netjes uit Stefan de velgen  !-!.
Gauw bandjes er omheen kopen en onder de MZ3 monteren,en dan natuurlijk even pica's hierplaatsen van het eindresultaat  Y.

@Benjamin
Je update zal ik toch even real life moeten zien,op de foto zie ik het niet zo goed  ;(.
En dat het een dag heeft geduurd maakt toch niet,ben je lekker met je hobby bezig geweest.(alleen soms zou het wel eens fijn zijn als alles lekker makkelijk zit en gaat zoals het moet gaan)

Tim

@Matthew, de spoiler werd al in kleur geleverd en hoefde niet gespoten te worden. Had er nl al naar gevraagd of ze dat niet meteen mee konden nemen.
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

@Stefan, die wielen zien er goed uit kerel. Snel de banden er omheen en foto's maken.  ;)

@Benjamin, ziet er netjes uit. Het zijn de kleine dingen die het doen.  !-!

Rogier

#140
@ matthew ik heb ook nog geen tijd gehad om de foto's online te zetten :P

ik heb gister wel weer een paar dingetjes gehaald, zoals gaas voor in de voor en achterbumper en de kleine luchtdingetjes bij het logo voor en een bass remote. sinds dat me sub gebrugt is op me versterker wordt ik gek van die bass :P

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

matthew

Zier er wel goed uit Robin,alleen als het mooi weer is nog eens pica's maken en dan buiten van dichterbij.

Robin

Dat zowiezo, deze zijn met brakke HTC cam gemaakt :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Stefan

@ iedereen :q

We zijn weer lekker bezig met zijn allen, gaat goed zo, dat zie ik graag !-!

Benjamin, ik zal je ff pm-en waar ik de velgen heb laten herstellen en poedercoaten.

Matthew, binnenkort komen de banden eromheen en dan zal ik idd (uiteraard) wel ff de foto's plaatsen !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Veltman

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

Oja,

Ik heb inmiddels de Mazda RX8 wielen onder mijn 3 zitten... Y :)






hihi... 8)7 :D Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew


Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Edwin Postma

Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev